Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Khadber wrote:Ik blijf het zo raar vinden.. Productietechnisch is dit geweldig in elkaar gezet. Over ieder detail lijkt nagedacht en het werkt enorm goed op een feestje. Veel mensen lopen met deze sound weg en hij staat op iedere mainstage.. En toch kan ik er helemaal niets mee en dat heb ik al een tijd bij Ran-D. Laatste plaat die me echt trok was I Need You of The Hunt. Ik kan mijn vinger er niet opleggen waarom.
Prima verwoord. Heb precies hetzelfde.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jordy wrote:
Khadber wrote:Ik blijf het zo raar vinden.. Productietechnisch is dit geweldig in elkaar gezet. Over ieder detail lijkt nagedacht en het werkt enorm goed op een feestje. Veel mensen lopen met deze sound weg en hij staat op iedere mainstage.. En toch kan ik er helemaal niets mee en dat heb ik al een tijd bij Ran-D. Laatste plaat die me echt trok was I Need You of The Hunt. Ik kan mijn vinger er niet opleggen waarom.
Prima verwoord. Heb precies hetzelfde.
Heb ik ook, exact hoe Khadber het beschrijft.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Die melodie is me een partij aanstekelijk, heerlijk :worship: Jammer van die cringy vocals van hem zelf, verpest het totaalplaatje behoorlijk. Ben ook niet zo'n fan (meer) van Ran-D, maar zo af en toe weet ie er zo'n heerlijke aanstekelijke plaat uit te gooien.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Die melodie is me een partij aanstekelijk, heerlijk :worship: Jammer van die cringy vocals van hem zelf, verpest het totaalplaatje behoorlijk. Ben ook niet zo'n fan (meer) van Ran-D, maar zo af en toe weet ie er zo'n heerlijke aanstekelijke plaat uit te gooien.
Ik heb het tegenovergestelde. Vind de vocals goed gedaan, totaal niet cringe. Zing telkens automatisch mee :P Kan maar niet genoeg krijgen van deze plaat :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
makrooy wrote:
Pommer wrote:Die melodie is me een partij aanstekelijk, heerlijk :worship: Jammer van die cringy vocals van hem zelf, verpest het totaalplaatje behoorlijk. Ben ook niet zo'n fan (meer) van Ran-D, maar zo af en toe weet ie er zo'n heerlijke aanstekelijke plaat uit te gooien.
Ik heb het tegenovergestelde. Vind de vocals goed gedaan, totaal niet cringe. Zing telkens automatisch mee :P Kan maar niet genoeg krijgen van deze plaat :loving:
Ik bedoel trouwens niet die rap vocals, die vind ik wel prima. Alleen dat stukje in de break dat Ran-D zelf zingt vind ik wat over de top.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Oh over dat stukje had ik het juist xd Maar goed ran-d zijn stijl en vocals/zang liggen mij bijna altijd wel goed.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
makrooy wrote:Maar goed ran-d zijn stijl en vocals/zang liggen mij bijna altijd wel goed.
Heb ik ook! :x :D
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Gisteren voor het eerst live gehoord, maar wat een bak euforie in de climax, prachtig :D
S
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Weer een echte Ran-D Track.
Cool dat ie zijn eigen vocals weer eens toepast in een nummer.
Melodie is lekker catchy en gezien de views op youtube 1,2 miljoen in 2 weken?
WTF :thumbsup: