Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik blijf het zo raar vinden.. Productietechnisch is dit geweldig in elkaar gezet. Over ieder detail lijkt nagedacht en het werkt enorm goed op een feestje. Veel mensen lopen met deze sound weg en hij staat op iedere mainstage.. En toch kan ik er helemaal niets mee en dat heb ik al een tijd bij Ran-D. Laatste plaat die me echt trok was I Need You of The Hunt. Ik kan mijn vinger er niet opleggen waarom.

Prima verwoord. Heb precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Khadber schreef:
Ik blijf het zo raar vinden.. Productietechnisch is dit geweldig in elkaar gezet. Over ieder detail lijkt nagedacht en het werkt enorm goed op een feestje. Veel mensen lopen met deze sound weg en hij staat op iedere mainstage.. En toch kan ik er helemaal niets mee en dat heb ik al een tijd bij Ran-D. Laatste plaat die me echt trok was I Need You of The Hunt. Ik kan mijn vinger er niet opleggen waarom.

Prima verwoord. Heb precies hetzelfde.

Heb ik ook, exact hoe Khadber het beschrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 19:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die melodie is me een partij aanstekelijk, heerlijk :worship: Jammer van die cringy vocals van hem zelf, verpest het totaalplaatje behoorlijk. Ben ook niet zo'n fan (meer) van Ran-D, maar zo af en toe weet ie er zo'n heerlijke aanstekelijke plaat uit te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die melodie is me een partij aanstekelijk, heerlijk :worship: Jammer van die cringy vocals van hem zelf, verpest het totaalplaatje behoorlijk. Ben ook niet zo'n fan (meer) van Ran-D, maar zo af en toe weet ie er zo'n heerlijke aanstekelijke plaat uit te gooien.


Ik heb het tegenovergestelde. Vind de vocals goed gedaan, totaal niet cringe. Zing telkens automatisch mee :P Kan maar niet genoeg krijgen van deze plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 11:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pommer schreef:
Die melodie is me een partij aanstekelijk, heerlijk :worship: Jammer van die cringy vocals van hem zelf, verpest het totaalplaatje behoorlijk. Ben ook niet zo'n fan (meer) van Ran-D, maar zo af en toe weet ie er zo'n heerlijke aanstekelijke plaat uit te gooien.


Ik heb het tegenovergestelde. Vind de vocals goed gedaan, totaal niet cringe. Zing telkens automatisch mee :P Kan maar niet genoeg krijgen van deze plaat :loving:

Ik bedoel trouwens niet die rap vocals, die vind ik wel prima. Alleen dat stukje in de break dat Ran-D zelf zingt vind ik wat over de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh over dat stukje had ik het juist xd Maar goed ran-d zijn stijl en vocals/zang liggen mij bijna altijd wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Maar goed ran-d zijn stijl en vocals/zang liggen mij bijna altijd wel goed.


Heb ik ook! :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren voor het eerst live gehoord, maar wat een bak euforie in de climax, prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 14:15 
 
Hardtraxx Newbie

Weer een echte Ran-D Track.
Cool dat ie zijn eigen vocals weer eens toepast in een nummer.
Melodie is lekker catchy en gezien de views op youtube 1,2 miljoen in 2 weken?
WTF :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle