Reclame's, Meme's, Films, elke vorm van media?
En welke zoal?Broken Balance wrote:Reclame's, Meme's, Films, elke vorm van media?
En welke zoal?Broken Balance wrote:Reclame's, Meme's, Films, elke vorm van media?
DonnyD wrote:Ah okéSvenneh wrote:Dit nummer zat ook in Kill Bill 1/2
Nooit gezienmakrooy wrote:DonnyD wrote:Ah okéSvenneh wrote:Dit nummer zat ook in Kill Bill 1/2
Google is je beste vriend. Ik ga niet een database van dingen op zoeken net zo lang tot ik een persoon er moet van overtuigen dat dit deuntje veel voorkwam terwijl de rest het wel weetDonnyD wrote:En welke zoal?Broken Balance wrote:Reclame's, Meme's, Films, elke vorm van media?
Precies hetzelfde hierJordy wrote:Ik ken hem ook pas sinds Dr. Peacock - The Lonely Shepherds. Verder nooit eerder op tv gehoord, in ieder geval niet in die zin dat ik hem zou herkennen. Je bent niet de enige Donny.
Jij kent het gros van hardstyle voor 2010 niet dus hier verbaas ik mij niet over.Svbtwee wrote:Precies hetzelfde hierJordy wrote:Ik ken hem ook pas sinds Dr. Peacock - The Lonely Shepherds. Verder nooit eerder op tv gehoord, in ieder geval niet in die zin dat ik hem zou herkennen. Je bent niet de enige Donny.
Ik zou ook niet 1, 2, 3 iets kunnen verzinnen waar ik het van herinner op TV oid. Maar zodra ik het deuntje hoor heb ik wel gelijk, "Oh ja!". Moet toch ergens vandaan komenJordy wrote:Ik ken hem ook pas sinds Dr. Peacock - The Lonely Shepherds. Verder nooit eerder op tv gehoord, in ieder geval niet in die zin dat ik hem zou herkennen. Je bent niet de enige Donny.
Yes!!Jordy wrote:Je bent niet de enige Donny.
Geen probleem.Jambekkieee wrote: Nee, sorry.
Jep doet ie zelfJeroenB93 wrote:Het zang stukje zelf gedaan door Ran-D?
Ik ben het hier wel mee eensDonnyD wrote:Jep doet ie zelfJeroenB93 wrote:Het zang stukje zelf gedaan door Ran-D?En over de track, ik snap de wat negatievere meningen van mensen hier wel alleen ik vind deze track echt briljant
Euforie pur sang en geheid kippenvel voor mij als ik dit hoor op een feest!