Idd, erg simpel. Bio Linkt zelfs door naar pdf bestand..Markos wrote:JDX een nieuwe website heeft:
http://j-d-x.com/
Wel allemaal heel erg simpel als je het mij vraagt.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
bij mij doet de schedule het niet eens 
en hij heeft geen charts
en hij heeft geen charts
Het is dat Kasparov niet op defqon staat anders had mij 't niks verbaast als er ook een Kasparov remix was 
aan de line up te zien kunnen we denk ik kiezen tussen endymion, tha playah of art of fighters want dat zijn volgens mij de enige echt bekende mainstream hardcore producers.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Als ik moet gokken zou het toch Endymion of The Playah zijn, Art Of Fighters niet denk ik.Dj Skitzo wrote:aan de line up te zien kunnen we denk ik kiezen tussen endymion, tha playah of art of fighters want dat zijn volgens mij de enige echt bekende mainstream hardcore producers.
Endymion valt af want die waren vorig jaar al. Tha Playah of Neophyte zijn het meest waarschijnlijk. Mja, we horen het nog wel. 'T was een dik nummer live.
-
RHardtraxxer
- 73 posts member since 2009
- last seen Jun 2023
Scantraxx Italy 007 & 008 are coming soon! (SXIT007 & SXIT008) Vorige keer vergeten om de bron te vermelden:
http://www.davidesonar.com/ (Update 2010 / Read more)
Daar staat hetvolgende:
About my new music, Yes!, finally, all is ready!!! Was not easy to find the perfect sound in my new studio (only ssd drive, yeah!) but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008 (www.hardstyle.com)
Beste bron die er is
Probleem is alleen dat het label nogal eens voor vertraging (kan zorgen) zorgt...
http://www.davidesonar.com/ (Update 2010 / Read more)
Daar staat hetvolgende:
About my new music, Yes!, finally, all is ready!!! Was not easy to find the perfect sound in my new studio (only ssd drive, yeah!) but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008 (www.hardstyle.com)
Beste bron die er is
Probleem is alleen dat het label nogal eens voor vertraging (kan zorgen) zorgt...
Zal meevallen, aangezien het digital only wordt...Richy wrote:Probleem is alleen dat het label nogal eens voor vertraging (kan zorgen) zorgt...
En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?
-
RHardtraxxer
- 73 posts member since 2009
- last seen Jun 2023
Enige links die ik daar mee kan leggen zijn dat:
- Davide op zijn website enkel verwijst naar Hardstyle.com en er geen vinyl release in zijn bericht staat.
- D-Block & S-Te-Fan gestopt zijn met Vinyls uitbrengen op het Scantraxx Evolution label aangezien het niet meer rendabel is. Ze wilde eigenlijk EVO010 al niet meer op vinyl uitbrengen, maar vonden het een mooi getal om mee te stoppen.
Denk dat daarmee de kans idd. groot is dat andere (sub)labels of het complete label overweegt om geen vinyls meer uit te brengen, immers iemand moet de eerste zijn..
- Davide op zijn website enkel verwijst naar Hardstyle.com en er geen vinyl release in zijn bericht staat.
- D-Block & S-Te-Fan gestopt zijn met Vinyls uitbrengen op het Scantraxx Evolution label aangezien het niet meer rendabel is. Ze wilde eigenlijk EVO010 al niet meer op vinyl uitbrengen, maar vonden het een mooi getal om mee te stoppen.
Denk dat daarmee de kans idd. groot is dat andere (sub)labels of het complete label overweegt om geen vinyls meer uit te brengen, immers iemand moet de eerste zijn..
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Laten we maar even afwachten op een echte bron dan 
Dennis Aka Mash wrote:En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?
Over het algemeen wordt 'digital' er bij Scantraxx alleen bij vernoemd als het een digital-only release is. Ik geloof ook dat er al eerder geruchten gingen dat Italy alleen digitaal zou worden. Lijkt me ook logisch als Evolutionz en Silver al digi-only worden. Het scantraxx hoofdlabel, reloaded en midify blijven wel vinyl releasen. Italian Hardstyle blijft deels digitaal, deels vinyl, afhankelijk van verkoopverwachtingen (wss Zatox op vinyl, rest niet).but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008
Heel interessant! Ik hoop hem snel te horen!freddyadu8 wrote:Wildstylez twitter:
And Revenge TBY remix!!!! Thanks @djtechnoboy !! What a fantastic remix : )
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Het originele Revenge overtreffen zal moeilijk zijn, maar ik ben wel is benieuwd 
Ik vandaag bij een maat ben geweest met Denon Gear ! en ik vreselijk hooked ben, twas men 3e keer 'prutsen'.
Nu weet ik zeker dat er eigen gear aankomt !
Nu weet ik zeker dat er eigen gear aankomt !
Ja ik vermoedde ook al iets bij zijn bericht. Maar oke, we zullen zien wat er allemaal digital only wordt.PNXRMX wrote:Dennis Aka Mash wrote:En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?Over het algemeen wordt 'digital' er bij Scantraxx alleen bij vernoemd als het een digital-only release is. Ik geloof ook dat er al eerder geruchten gingen dat Italy alleen digitaal zou worden. Lijkt me ook logisch als Evolutionz en Silver al digi-only worden. Het scantraxx hoofdlabel, reloaded en midify blijven wel vinyl releasen. Italian Hardstyle blijft deels digitaal, deels vinyl, afhankelijk van verkoopverwachtingen (wss Zatox op vinyl, rest niet).but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008
Brennan Heart en Zany samen de studio ingaan?
Twitter Brennan Heart: tomorrow in the studio with @djzany !! Some nice ideas already!Easy with the traffic because our studio's are just 5 min from each other!
Weet niet wat ik hier van moet verwachten maar als ze tracks gaan maken komt het wel goed.
Twitter Brennan Heart: tomorrow in the studio with @djzany !! Some nice ideas already!Easy with the traffic because our studio's are just 5 min from each other!
Weet niet wat ik hier van moet verwachten maar als ze tracks gaan maken komt het wel goed.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
denk dat t een hele vette combi is!
Persoonlijk vind ik dat BH er wel een jaartje tussen uit mag om inspiratie op te doen, de laatste tijd lijkt
zowat elk setje hetzelfde net zoals zn nummers.
zowat elk setje hetzelfde net zoals zn nummers.
Zie Zany liever met echte artiesten samenwerken.
Je bedoelt andere artiesten. Het ligt misschien niet in jou straatje van muziek, maar het is nog wel een echte artiest.Dakpan wrote:Zie Zany liever met echte artiesten samenwerken.
Overigens ook niet echt mijn ding, maar goed.
Nee, BH lift lekker mee op andersmans rug nu.Markos wrote:Je bedoelt andere artiesten. Het ligt misschien niet in jou straatje van muziek, maar het is nog wel een echte artiest.Dakpan wrote:Zie Zany liever met echte artiesten samenwerken.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 1 day ago
Digital onlyDennis Aka Mash wrote:Ja ik vermoedde ook al iets bij zijn bericht. Maar oke, we zullen zien wat er allemaal digital only wordt.PNXRMX wrote:Dennis Aka Mash wrote:En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?Over het algemeen wordt 'digital' er bij Scantraxx alleen bij vernoemd als het een digital-only release is. Ik geloof ook dat er al eerder geruchten gingen dat Italy alleen digitaal zou worden. Lijkt me ook logisch als Evolutionz en Silver al digi-only worden. Het scantraxx hoofdlabel, reloaded en midify blijven wel vinyl releasen. Italian Hardstyle blijft deels digitaal, deels vinyl, afhankelijk van verkoopverwachtingen (wss Zatox op vinyl, rest niet).but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008
Ben er ook van op de hoogte, maar veel nog niet.Dakpan wrote:Nee, BH lift lekker mee op andersmans rug nu.Markos wrote:Je bedoelt andere artiesten. Het ligt misschien niet in jou straatje van muziek, maar het is nog wel een echte artiest.Dakpan wrote:Zie Zany liever met echte artiesten samenwerken.