Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
JDX een nieuwe website heeft:
http://j-d-x.com/

Wel allemaal heel erg simpel als je het mij vraagt.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Markos wrote:JDX een nieuwe website heeft:
http://j-d-x.com/

Wel allemaal heel erg simpel als je het mij vraagt.
Idd, erg simpel. Bio Linkt zelfs door naar pdf bestand..
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
bij mij doet de schedule het niet eens xd
en hij heeft geen charts -.-
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Het is dat Kasparov niet op defqon staat anders had mij 't niks verbaast als er ook een Kasparov remix was :P
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
aan de line up te zien kunnen we denk ik kiezen tussen endymion, tha playah of art of fighters want dat zijn volgens mij de enige echt bekende mainstream hardcore producers.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Dj Skitzo wrote:aan de line up te zien kunnen we denk ik kiezen tussen endymion, tha playah of art of fighters want dat zijn volgens mij de enige echt bekende mainstream hardcore producers.
Als ik moet gokken zou het toch Endymion of The Playah zijn, Art Of Fighters niet denk ik.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Endymion valt af want die waren vorig jaar al. Tha Playah of Neophyte zijn het meest waarschijnlijk. Mja, we horen het nog wel. 'T was een dik nummer live.
R
Hardtraxxer
73 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Scantraxx Italy 007 & 008 are coming soon! (SXIT007 & SXIT008) Vorige keer vergeten om de bron te vermelden:

http://www.davidesonar.com/ (Update 2010 / Read more)

Daar staat hetvolgende:

About my new music, Yes!, finally, all is ready!!! Was not easy to find the perfect sound in my new studio (only ssd drive, yeah!) but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008 (www.hardstyle.com)

Beste bron die er is ;)

Probleem is alleen dat het label nogal eens voor vertraging (kan zorgen) zorgt... :slow:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Richy wrote:Probleem is alleen dat het label nogal eens voor vertraging (kan zorgen) zorgt... :slow:
Zal meevallen, aangezien het digital only wordt...
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?
R
Hardtraxxer
73 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Enige links die ik daar mee kan leggen zijn dat:

- Davide op zijn website enkel verwijst naar Hardstyle.com en er geen vinyl release in zijn bericht staat.

- D-Block & S-Te-Fan gestopt zijn met Vinyls uitbrengen op het Scantraxx Evolution label aangezien het niet meer rendabel is. Ze wilde eigenlijk EVO010 al niet meer op vinyl uitbrengen, maar vonden het een mooi getal om mee te stoppen.

Denk dat daarmee de kans idd. groot is dat andere (sub)labels of het complete label overweegt om geen vinyls meer uit te brengen, immers iemand moet de eerste zijn..
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Laten we maar even afwachten op een echte bron dan ^^
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Dennis Aka Mash wrote:En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?
but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008
Over het algemeen wordt 'digital' er bij Scantraxx alleen bij vernoemd als het een digital-only release is. Ik geloof ook dat er al eerder geruchten gingen dat Italy alleen digitaal zou worden. Lijkt me ook logisch als Evolutionz en Silver al digi-only worden. Het scantraxx hoofdlabel, reloaded en midify blijven wel vinyl releasen. Italian Hardstyle blijft deels digitaal, deels vinyl, afhankelijk van verkoopverwachtingen (wss Zatox op vinyl, rest niet).
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
freddyadu8 wrote:Wildstylez twitter:
And Revenge TBY remix!!!! Thanks @djtechnoboy !! What a fantastic remix : )
Heel interessant! Ik hoop hem snel te horen!
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Het originele Revenge overtreffen zal moeilijk zijn, maar ik ben wel is benieuwd ^^
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Ik vandaag bij een maat ben geweest met Denon Gear ! en ik vreselijk hooked ben, twas men 3e keer 'prutsen'.
Nu weet ik zeker dat er eigen gear aankomt ! :yay:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
PNXRMX wrote:
Dennis Aka Mash wrote:En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?
Over het algemeen wordt 'digital' er bij Scantraxx alleen bij vernoemd als het een digital-only release is. Ik geloof ook dat er al eerder geruchten gingen dat Italy alleen digitaal zou worden. Lijkt me ook logisch als Evolutionz en Silver al digi-only worden. Het scantraxx hoofdlabel, reloaded en midify blijven wel vinyl releasen. Italian Hardstyle blijft deels digitaal, deels vinyl, afhankelijk van verkoopverwachtingen (wss Zatox op vinyl, rest niet).
Ja ik vermoedde ook al iets bij zijn bericht. Maar oke, we zullen zien wat er allemaal digital only wordt.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Brennan Heart en Zany samen de studio ingaan?
Twitter Brennan Heart: tomorrow in the studio with @djzany !! Some nice ideas already!Easy with the traffic because our studio's are just 5 min from each other!

Weet niet wat ik hier van moet verwachten maar als ze tracks gaan maken komt het wel goed. :thumbup:
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
denk dat t een hele vette combi is!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Persoonlijk vind ik dat BH er wel een jaartje tussen uit mag om inspiratie op te doen, de laatste tijd lijkt
zowat elk setje hetzelfde net zoals zn nummers.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Zie Zany liever met echte artiesten samenwerken.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Dakpan wrote:Zie Zany liever met echte artiesten samenwerken.
Je bedoelt andere artiesten. Het ligt misschien niet in jou straatje van muziek, maar het is nog wel een echte artiest.

Overigens ook niet echt mijn ding, maar goed.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Markos wrote:
Je bedoelt andere artiesten. Het ligt misschien niet in jou straatje van muziek, maar het is nog wel een echte artiest.

Nee, BH lift lekker mee op andersmans rug nu.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 1 day ago
Dennis Aka Mash wrote:
PNXRMX wrote:
Ja ik vermoedde ook al iets bij zijn bericht. Maar oke, we zullen zien wat er allemaal digital only wordt.
Digital only ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Dakpan wrote:
Markos wrote:

Nee, BH lift lekker mee op andersmans rug nu.
Ben er ook van op de hoogte, maar veel nog niet.