Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 13:00 

Hardtraxx Elite

JDX een nieuwe website heeft:
http://j-d-x.com/

Wel allemaal heel erg simpel als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 13:05 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
JDX een nieuwe website heeft:
http://j-d-x.com/

Wel allemaal heel erg simpel als je het mij vraagt.

Idd, erg simpel. Bio Linkt zelfs door naar pdf bestand..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

bij mij doet de schedule het niet eens xd
en hij heeft geen charts -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 15:42 

Hardtraxx Veteran

Het is dat Kasparov niet op defqon staat anders had mij 't niks verbaast als er ook een Kasparov remix was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 15:55 

Hardtraxx Veteran

aan de line up te zien kunnen we denk ik kiezen tussen endymion, tha playah of art of fighters want dat zijn volgens mij de enige echt bekende mainstream hardcore producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 15:56 

Donateur

Dj Skitzo schreef:
aan de line up te zien kunnen we denk ik kiezen tussen endymion, tha playah of art of fighters want dat zijn volgens mij de enige echt bekende mainstream hardcore producers.

Als ik moet gokken zou het toch Endymion of The Playah zijn, Art Of Fighters niet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 15:56 

Donateur

Endymion valt af want die waren vorig jaar al. Tha Playah of Neophyte zijn het meest waarschijnlijk. Mja, we horen het nog wel. 'T was een dik nummer live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 16:14 

Hardtraxxer

Scantraxx Italy 007 & 008 are coming soon! (SXIT007 & SXIT008) Vorige keer vergeten om de bron te vermelden:

http://www.davidesonar.com/ (Update 2010 / Read more)

Daar staat hetvolgende:

About my new music, Yes!, finally, all is ready!!! Was not easy to find the perfect sound in my new studio (only ssd drive, yeah!) but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008 (www.hardstyle.com)

Beste bron die er is ;)

Probleem is alleen dat het label nogal eens voor vertraging (kan zorgen) zorgt... :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 19:43 

Hardtraxx Veteran

Richy schreef:
Probleem is alleen dat het label nogal eens voor vertraging (kan zorgen) zorgt... :slow:

Zal meevallen, aangezien het digital only wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 20:00 

Hardtraxx Veteran

En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 20:38 

Hardtraxxer

Enige links die ik daar mee kan leggen zijn dat:

- Davide op zijn website enkel verwijst naar Hardstyle.com en er geen vinyl release in zijn bericht staat.

- D-Block & S-Te-Fan gestopt zijn met Vinyls uitbrengen op het Scantraxx Evolution label aangezien het niet meer rendabel is. Ze wilde eigenlijk EVO010 al niet meer op vinyl uitbrengen, maar vonden het een mooi getal om mee te stoppen.

Denk dat daarmee de kans idd. groot is dat andere (sub)labels of het complete label overweegt om geen vinyls meer uit te brengen, immers iemand moet de eerste zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 20:44 

Hardtraxx Veteran

Laten we maar even afwachten op een echte bron dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
En waar maak je dat uit op dat het digital only wordt? Want de vermoedens kreeg ik ook al toen ik het bericht van Davide Sonar las maar is het dan al ergens bevestigd ofzo?

Citaat:
but soon u could to buy the digital Scantraxx Italy 007 and 008

Over het algemeen wordt 'digital' er bij Scantraxx alleen bij vernoemd als het een digital-only release is. Ik geloof ook dat er al eerder geruchten gingen dat Italy alleen digitaal zou worden. Lijkt me ook logisch als Evolutionz en Silver al digi-only worden. Het scantraxx hoofdlabel, reloaded en midify blijven wel vinyl releasen. Italian Hardstyle blijft deels digitaal, deels vinyl, afhankelijk van verkoopverwachtingen (wss Zatox op vinyl, rest niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 20:51 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Wildstylez twitter:

Citaat:
And Revenge TBY remix!!!! Thanks @djtechnoboy !! What a fantastic remix : )

Heel interessant! Ik hoop hem snel te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 21:01 

Donateur

Het originele Revenge overtreffen zal moeilijk zijn, maar ik ben wel is benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

Ik vandaag bij een maat ben geweest met Denon Gear ! en ik vreselijk hooked ben, twas men 3e keer 'prutsen'.
Nu weet ik zeker dat er eigen gear aankomt ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 23:28 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

Citaat:

Over het algemeen wordt 'digital' er bij Scantraxx alleen bij vernoemd als het een digital-only release is. Ik geloof ook dat er al eerder geruchten gingen dat Italy alleen digitaal zou worden. Lijkt me ook logisch als Evolutionz en Silver al digi-only worden. Het scantraxx hoofdlabel, reloaded en midify blijven wel vinyl releasen. Italian Hardstyle blijft deels digitaal, deels vinyl, afhankelijk van verkoopverwachtingen (wss Zatox op vinyl, rest niet).

Ja ik vermoedde ook al iets bij zijn bericht. Maar oke, we zullen zien wat er allemaal digital only wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 08:37 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart en Zany samen de studio ingaan?
Twitter Brennan Heart: tomorrow in the studio with @djzany !! Some nice ideas already!Easy with the traffic because our studio's are just 5 min from each other!

Weet niet wat ik hier van moet verwachten maar als ze tracks gaan maken komt het wel goed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 09:10 

Hardtraxxer

denk dat t een hele vette combi is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 09:14 

Hardtraxx Veteran

Persoonlijk vind ik dat BH er wel een jaartje tussen uit mag om inspiratie op te doen, de laatste tijd lijkt
zowat elk setje hetzelfde net zoals zn nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 09:25 

Hardtraxx Veteran

Zie Zany liever met echte artiesten samenwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 09:29 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:

Je bedoelt andere artiesten. Het ligt misschien niet in jou straatje van muziek, maar het is nog wel een echte artiest.

Overigens ook niet echt mijn ding, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 09:31 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Dakpan schreef:

Je bedoelt andere artiesten. Het ligt misschien niet in jou straatje van muziek, maar het is nog wel een echte artiest.

Nee, BH lift lekker mee op andersmans rug nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 09:39 

Artiest

Dennis Aka Mash schreef:
PNXRMX schreef:
Dennis Aka Mash schreef:

Citaat:

Ja ik vermoedde ook al iets bij zijn bericht. Maar oke, we zullen zien wat er allemaal digital only wordt.

Digital only ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 09:44 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Markos schreef:
Dakpan schreef:

Nee, BH lift lekker mee op andersmans rug nu.

Ben er ook van op de hoogte, maar veel nog niet.
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen