Ja, na G4H liep alles leeg. Toen kwam Titan en daarna Radical met 1/4e tent liefhebbers. Gouden tijd!Justinhafc wrote:In een half lege Blue tent als een aap staan rammen toen!Jonas wrote:Ik denk niet dat er een set is die ik meer geluisterd heb dan deze. Wat was dit vet toen!Iedereen naar de main voor de eindshow
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption @ Defqon.1 2018 Saturday Blue
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Defqon.1 Australia 2014 | BLUE | Radical Redemption LIVE
- View the latest post: Radical Redemption @ Defqon.1 2016 Red (Saturday)
- View the latest post: Aversion | Defqon.1 Weekend Festival 2023 | Saturday | BLUE
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Was deze alweer vergeten joh! Vette set tho
Pff met G4H stond je inderdaad met z'n allen op een vierkante centimeter. Daarna kon je als een bezetene met beide armen om je heen maaien zonder iemand te rakenJonas wrote: Ja, na G4H liep alles leeg. Toen kwam Titan en daarna Radical met 1/4e tent liefhebbers. Gouden tijd!
En Crypsis toen live op de Red. Ben toen behoorlijk gek aangekeken weet ik nog. 
Die paste niet echt in het rijtje overige artiesten toen op de main hahaParvuz wrote:En Crypsis toen live op de Red. Ben toen behoorlijk gek aangekeken weet ik nog.
Toen kwam Brennan Heart er na dacht ik, en z'n intro was circusmuziek. Paste perfect. Die goeie ouwe tijd. 
Heb die rerun trouwens op mixcloud gezet.
View on Mixcloud
View on Mixcloud