Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Jonas schreef:
Ik denk niet dat er een set is die ik meer geluisterd heb dan deze. Wat was dit vet toen!

In een half lege Blue tent als een aap staan rammen toen! :bomb: Iedereen naar de main voor de eindshow :thumbdown:


Ja, na G4H liep alles leeg. Toen kwam Titan en daarna Radical met 1/4e tent liefhebbers. Gouden tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 00:45 
 
Hardtraxx Elite

Was deze alweer vergeten joh! Vette set tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Ja, na G4H liep alles leeg. Toen kwam Titan en daarna Radical met 1/4e tent liefhebbers. Gouden tijd!

Pff met G4H stond je inderdaad met z'n allen op een vierkante centimeter. Daarna kon je als een bezetene met beide armen om je heen maaien zonder iemand te raken :yay: lekker feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Crypsis toen live op de Red. Ben toen behoorlijk gek aangekeken weet ik nog. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En Crypsis toen live op de Red. Ben toen behoorlijk gek aangekeken weet ik nog. :lol:

Die paste niet echt in het rijtje overige artiesten toen op de main haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen kwam Brennan Heart er na dacht ik, en z'n intro was circusmuziek. Paste perfect. Die goeie ouwe tijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb die rerun trouwens op mixcloud gezet.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle