Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Wel vet, maar nou niet echt een eigen stijltje. Als je zou zeggen dat ie van Devin Wild is ofzo dan zou ik het op het eerste gehoor ook wel geloven.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
DisAster wrote:Wel vet, maar nou niet echt een eigen stijltje. Als je zou zeggen dat ie van Devin Wild is ofzo dan zou ik het op het eerste gehoor ook wel geloven.
Dit inderdaad. Kan mijn bericht uit dit topic eigenlijk zo kopiƫren en hier weer plakken.

Wel een erg vette track! Vind het zo voor een keer ook niet erg van de anti's. Deze sounds hebben we nu al zo vaak gehoord in combinaties met normale climaxen, dat dit voor de afwisseling ook wel eens vet is :D. Die You fill up the hollow vocal blijft wel erg lekker hangen zeg :loving:
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 54 minutes ago
Zeer fijne plaat, maar het gebrek aan een eigen stijl is erg onhandig en niet slim.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Naar mijn mening met de collab met Hypnose, Shaman, net de interesse gewekt met de naam Airtunes. Apart om al zo snel te switchen van naam en dan niet eens met een echt unieke sound..
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 minutes ago
Opzich geen slechte track dit. Maar bij die break denk ik wel, heb je weer zo'n standaard danceplaat van een zanger die opeens dancemuziek maakt. :P Maar zit verder wel prima in elkaar. ^^