Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 17:12 

Hardtraxxer

Wel vet, maar nou niet echt een eigen stijltje. Als je zou zeggen dat ie van Devin Wild is ofzo dan zou ik het op het eerste gehoor ook wel geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 19:21 

Hardtraxx Veteran

DisAster schreef:
Wel vet, maar nou niet echt een eigen stijltje. Als je zou zeggen dat ie van Devin Wild is ofzo dan zou ik het op het eerste gehoor ook wel geloven.

Dit inderdaad. Kan mijn bericht uit dit topic eigenlijk zo kopiƫren en hier weer plakken.

Wel een erg vette track! Vind het zo voor een keer ook niet erg van de anti's. Deze sounds hebben we nu al zo vaak gehoord in combinaties met normale climaxen, dat dit voor de afwisseling ook wel eens vet is :D. Die You fill up the hollow vocal blijft wel erg lekker hangen zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 00:40 

Hardtraxx Addict

Zeer fijne plaat, maar het gebrek aan een eigen stijl is erg onhandig en niet slim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 22:45 

Hardtraxxer

Naar mijn mening met de collab met Hypnose, Shaman, net de interesse gewekt met de naam Airtunes. Apart om al zo snel te switchen van naam en dan niet eens met een echt unieke sound..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 11:16 

Hardtraxx Veteran

Opzich geen slechte track dit. Maar bij die break denk ik wel, heb je weer zo'n standaard danceplaat van een zanger die opeens dancemuziek maakt. :P Maar zit verder wel prima in elkaar. ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle