Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scabtik & Eqlipse - Promise (XBONE230)

Label: X-Bone
WEB release: 17/05/2018

Tracks:
Scabtik & Eqlipse - Promise

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begint daar op Scantraxx qua sounds allemaal wel heel erg op elkaar te lijken. Kan het bijna niet meer onderscheiden van elkaar.

Wel weer gewoon een puike track dit :D. Vind dit (talent) label op het ogenblik een van de meest interessante labels in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 00:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Het begint daar op Scantraxx qua sounds allemaal wel heel erg op elkaar te lijken. Kan het bijna niet meer onderscheiden van elkaar.

Wel weer gewoon een puike track dit :D. Vind dit (talent) label op het ogenblik een van de meest interessante labels in de scene.

Bedoel je de verschillende artiesten bij scan of het onderscheid tussen de verschillende labels?

Leuk om te horen dat je hem tof vind! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De artiesten van/rondom Scantraxx. Ik heb steeds vaker bij tracks dat als ik niet naar de artiest naam zou kijken, tijdens (of voor) het luisteren van een track, ik er zelf niet 1,2,3 een artiest aan kan koppelen. Sommige tracks van Demi Kanon, Devin Wild, Atmozfears, KELTEK, Proto Bytez, JNXD (komt van Scan), en zelfs The Prophet (tracks als Welcome To The Club, Lights Out), lijken qua sounds voor mijn gevoel soms dusdanig veel op elkaar dat ik het niet meer uit elkaar kan houden.

Ik vind het het verder niet een verkeerd iets ofzo, maar het valt me gewoon op :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 13:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
De artiesten van/rondom Scantraxx. Ik heb steeds vaker bij tracks dat als ik niet naar de artiest naam zou kijken, tijdens (of voor) het luisteren van een track, ik er zelf niet 1,2,3 een artiest aan kan koppelen. Sommige tracks van Demi Kanon, Devin Wild, Atmozfears, KELTEK, Proto Bytez, JNXD (komt van Scan), en zelfs The Prophet (tracks als Welcome To The Club, Lights Out), lijken qua sounds voor mijn gevoel soms dusdanig veel op elkaar dat ik het niet meer uit elkaar kan houden.

Ik vind het het verder niet een verkeerd iets ofzo, maar het valt me gewoon op :P.

Okee duidelijk, ik denk dat iedereen ook gewoon opzoek is naar de juiste manier om mee te gaan in de huidige verandereningen in de scene. Alles wordt wat harder, dat zie je ook ik mijn laatste tracks.

Iedereen vindt daarin wel weer zijn eigen stijl en richting en dan ga je ook wel weer wat meer signature terghoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vgm hebben X-Bone en Scantraxx (en Silver) artiesten allemaal een gezamenlijke soundbank ofzo. Als je kleine artiesten volgt en ze beginnen te releasen bij X-Bone bijv, krijgt alles gelijk zo'n 'metalen' sound en veel FX/robot-achtige midintro's . Dit blijft dan zo doorgaan tot ze bij 't Scan mainlabel zitten en dan ver daarna, krijgen ze pas een eigen sound imo. Elke Scantraxx artiest zal het ontkennen, maar ik weet wel zeker dat er in ieder geval 1 'scantraxx bank' is waar iedereen sounds uit mag plukken. Solstice kreeg een 'Scantraxx sound' na 't tekenen, die Proto Bytez x Recharge collabs zijn 'typische Scantraxx tracks', evenals Hypnose - Future Evolution, alles van D-Charged etc etc. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van die Scantraxx sound, maar je gaat mij niet wijsmaken dat de sounds niet allemaal uit 1 grote Scantraxx-sounds grabbelton komen. Desalniettemin blijft het supergoede muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track dit! :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle