Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Klinkt best lekker. Ik vind deze beter dan Followed
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
kingxxl wrote:Dit is gewoon een goede plaat a la Frequencerz, niet meer en niet minder. De Rejecta hype snap ik nog steeds niet. Ook omdat ik Unfollowed een boutplaat vind.
Moet je zijn setjes is gaan bijwonen. Zit allemaal al prima in elkaar, zeker voor iemand die net komt kijken.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
PEPii wrote:
kingxxl wrote:Dit is gewoon een goede plaat a la Frequencerz, niet meer en niet minder. De Rejecta hype snap ik nog steeds niet. Ook omdat ik Unfollowed een boutplaat vind.
Moet je zijn setjes is gaan bijwonen. Zit allemaal al prima in elkaar, zeker voor iemand die net komt kijken.
Bij Supersized stond het anders echt kneiters vol ja. En inderdaad zit prima in elkaar.
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023
Die tweede Climax :loving: kippenvel
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Die tweede climax is echt goud :thumbsup:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Geniale melodie! Deze melodie gaat tenminste ergens heen in plaats van zo'n standaard riedeltje (zoals bij Followed wel het geval was). Kicks zijn prima, intro heeft flink wat drive. Dit is juist die hardere kant van hardstyle die zo enorm dik is. :D
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Nijidik wrote:Geniale melodie! Deze melodie gaat tenminste ergens heen in plaats van zo'n standaard riedeltje (zoals bij Followed wel het geval was). Kicks zijn prima, intro heeft flink wat drive. Dit is juist die hardere kant van hardstyle die zo enorm dik is. :D
Hier ben ik het inderdaad wel met je eens. De hardere kant die echt vet is aan de hardstyle! :yes: