Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt best lekker. Ik vind deze beter dan Followed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Dit is gewoon een goede plaat a la Frequencerz, niet meer en niet minder. De Rejecta hype snap ik nog steeds niet. Ook omdat ik Unfollowed een boutplaat vind.


Moet je zijn setjes is gaan bijwonen. Zit allemaal al prima in elkaar, zeker voor iemand die net komt kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
kingxxl schreef:
Dit is gewoon een goede plaat a la Frequencerz, niet meer en niet minder. De Rejecta hype snap ik nog steeds niet. Ook omdat ik Unfollowed een boutplaat vind.


Moet je zijn setjes is gaan bijwonen. Zit allemaal al prima in elkaar, zeker voor iemand die net komt kijken.


Bij Supersized stond het anders echt kneiters vol ja. En inderdaad zit prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 09:09 
 
Hardtraxxer

Die tweede Climax :loving: kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tweede climax is echt goud :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 22:46 
 
Hardtraxx Addict

Geniale melodie! Deze melodie gaat tenminste ergens heen in plaats van zo'n standaard riedeltje (zoals bij Followed wel het geval was). Kicks zijn prima, intro heeft flink wat drive. Dit is juist die hardere kant van hardstyle die zo enorm dik is. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Geniale melodie! Deze melodie gaat tenminste ergens heen in plaats van zo'n standaard riedeltje (zoals bij Followed wel het geval was). Kicks zijn prima, intro heeft flink wat drive. Dit is juist die hardere kant van hardstyle die zo enorm dik is. :D


Hier ben ik het inderdaad wel met je eens. De hardere kant die echt vet is aan de hardstyle! :yes:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle