Heeft er ook mee te maken dat hij er de tijd nog voor kan nemen. Een bekendere naam staat elk weekend op 2 feesten. Dan ga je op een gegeven moment niet zo'n moeite meer doen denk ik.TiMOTHYb wrote:Jason Payne ja, vet om te zien hoeveel werk hij in z'n sets stopt. Vroeger werden er meer dan genoeg edits gemaakt voor feesten, nu bijna niet. Als ik naar die ROJD set van hem kijk word ik gewoon blij.
Active topics in Algemeen
Moderators
Vet om al die positieve reacties te zien jongens, echt heel tof! 
Twice! Originele sets vol tempo, edits/medley's en toestanden. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
De Duitendiefjez
Ja Parvuz daar lijkt het mee te maken hebben, maar hoeveel tijd kost het om een ellenlange break uit een nr te knippen (of dat desnoods laten doen). Maakt het setje er een stuk interessanter op. Daarnaast doen artiesten als NC het bijvoorbeeld nog geregeld terwijl ik het bij HHz nooit meer zie.
In ableton heb je het binnen 2 minuten gedaan... tegenwoordig kan het ook gewoon via hot cue knoppen via rekordbox (dan hoef je dus niets te knippen, dan druk je gewoon een andere cue knop in als jij denkt dat het moet).. dusja. niets aan, zou alleen nog maar makkelijker en sneller kunnen tegenwoordig.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Jurheinen wrote:De Duitendiefjez
Uhmm D-Verze
succes met die cue knoppen dan... het stukje wat je wegknipt kun je toch niet zo even random ergens weghalen. het moet nog wel goed klinken.p-stylez wrote:In ableton heb je het binnen 2 minuten gedaan... tegenwoordig kan het ook gewoon via hot cue knoppen via rekordbox (dan hoef je dus niets te knippen, dan druk je gewoon een andere cue knop in als jij denkt dat het moet).. dusja. niets aan, zou alleen nog maar makkelijker en sneller kunnen tegenwoordig.
-
N
SL8492 wrote:DJ Sandertje.