Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Vind hem ook doodsaai
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Exterkate wrote:
InfinI wrote:Waar is de innovatie hier? Ik snap echt niet dat mensen hier zo lijp over zijn. Diversiteit is ook ver te zoeken :/
Want elk nummer moet innovatief zijn? :whistle:
Als je beseft dat er talloze nummers bestaan die qua structuur identiek zijn aan deze, het liefst wel ja. Dit is gewoon weer (letterlijk) hetzelfde liedje. Los van vergelijking met andere platen is de plaat zelf ook niet al te best. Waarom zou je een tweede climax er in gooien als die vervolgens exact hetzelfde is als de eerste? Innovatie, creativiteit, diversiteit. Pretty much waar muziek om draait, niet? Deze plaat heeft geen van de drie en voegt dus weinig toe aan de scene.
A
Wat nou als het niet divers en innovatief is(creatief is het in principe altijd), maar het klinkt lekker, is het dan kut muziek
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Anonymous wrote:Wat nou als het niet divers en innovatief is(creatief is het in principe altijd), maar het klinkt lekker, is het dan kut muziek
't Is maar net welke voorwaarden je aan een muziekstuk stelt he. Ik kan goed begrijpen dat iemand die nog maar net begonnen is aan hardstyle dit een hele mooie plaat vindt. Voor die persoon wordt dan ook snel de impressie gewekt dat er sprake is van creativiteit, simpelweg omdat het referentiekader nog te klein is om goed te kunnen oordelen.
Anonymous wrote:(creatief is het in principe altijd)
Hier ben ik het dus ook niet mee eens. Als het overduidelijk is dat elk element al eerder is gebruikt, is het dus niet creatief, dat zit redelijk in de definitie van het woord. Dan is het enkel een soort van redo in een ander jasje. En dat weet Joram zelf ook dondersgoed. Gewoon een plaat om nieuwe luisteraars aan te trekken. Niet te vergelijken met zijn oudere werken waar je wordt gebombardeerd met een overload aan passie en liefde voor het genre (Pleasure, Atrocious, Delay Distortion etc.)

Noem me een zeikert, maar voor mij zijn dit maatstaven om te bepalen of iets wel of geen goede plaat is. In hoeverre je daar zelf wel of geen waarde aan hecht en bijv. alleen intiutief smaak in acht neemt, is aan jou :)
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Anonymous wrote:80% wel weinig (Down to Earth had meer toch?) Alsnog mag deze van mij wel in clubs worden gedraaid :loving:
80% weinig? Oké.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 27 minutes ago
Millard Fillmore wrote:
Anonymous wrote:80% wel weinig (Down to Earth had meer toch?) Alsnog mag deze van mij wel in clubs worden gedraaid :loving:
80% weinig? Oké.
Ik was anders altijd wel heel blij als ik 80% van mijn examen goed had.
Lekker boven het gemiddelde
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ontzettend saaie plaat, verschrikkelijk kazige vocals en het word eigenlijk nergens spannend vind ik.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
The Venator wrote:Ontzettend saaie plaat, verschrikkelijk kazige vocals en het word eigenlijk nergens spannend vind ik.
Doe normaal kees! Je solliciteert naar een paar hengsten om je oren.

Goede plaat. Niet super spannend, maar hoeft hier ook niet imo.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Simpel maar zeer effectief. Ik ben echt een grote fan van Wildstylez. Bijna elke plaat die hij de afgelopen jaren heeft gemaakt vind ik meer dan goed!
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
The Venator wrote:Ontzettend saaie plaat, verschrikkelijk kazige vocals en het word eigenlijk nergens spannend vind ik.
Eens
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Echt verliefd op deze plaat :loving:
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Tering wat is deze ontzettend (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)