Tof dat je er ff was kerel! Had er zelf ook last van hoor.simon10pont wrote:Was een leuk feestje, vooral verrast door de set van Zentiments. The Pitcher & Slim Shore was ook erg boeiend.
Nog 10 min bij CRO & Demotion meegepikt maar dat rookhok kon ik niet verdragen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Radiation @ Reminder - Illusionate Hardstyle Classics 2006/2011
- View the latest post: Reminder - Back To The Roots (16-05-2020, The Box, Amsterdam)
- View the latest post: Reminder - Journey Into Sound (07-12-2019, The Box, Amsterdam)
- View the latest post: Reminder - Italian Legends (08-12-2018, The BOX, Amsterdam)
- View the latest post: Reminder - Hardstyle 2006/2011 (09-12-2017, The Box, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Dat is Tatanka - Borderline (Parto Mix), die heb ik overigens ook nog gedraaid in zaal 2Patjee410 wrote:Bij binnenkomst eind van de middag was het nog behoorlijk rustig, gelukkig werd het begin van de avond drukker. De hele dag door meer dan genoeg ruimte gehad. Geluid was zoals altijd subliem, de bediening bij de bar ging vaak vrij vlot en de sfeer/losgaangehalte lag hoog.
Verder niet echt gelet op wat er werd gedraaid. Scope DJ en Zentiments draaide een groot aantal platen die ik niet of nauwelijks heb gehoord dus dat was zeer vermakelijk. Vanaf het tweede gedeelte Zentiments ging het hitjesgehalte omhoog, met DBSTF als uitschieters.
Wel was het (ongetwijfeld door het mooie weer) behoorlijk warm binnen. Daarnaast was het aanbod eten marginaal.
Al met een topfeest gehad. Ontzettend gezellig dagje gehad![]()
Platen die zijn bijgebleven:
Tatanka - Borderline (remix?)
B-front & Jones - Lunatic (Original mix)
Abject - Feel so Good (original Mix)
Uiteraard!ErikZ wrote:Deze?Woutr wrote:Die mashup van Philippe Rochard
Misschien wat fout verwoord, d̶i̶e̶ de mashup van Philippe Rochard
Inderdaad, leuk zo'n 2e zaal maar daar kan ik niet in blijven staan.simon10pont wrote:Nog 10 min bij CRO & Demotion meegepikt maar dat rookhok kon ik niet verdragen