Ligt aan jouRikxMusic wrote:Zijn het mijn oren of klinkt die melodie echt helemaal nergens naar. De tonen vliegen om je oren zonder samenhang. Volgensmij worden er noten gebruikt die helemaal niet samen kunnen.
Active topics in Hardstyle
Moderators
Fijn dat je weer ff langskomt om te zeikenRikxMusic wrote:Zijn het mijn oren of klinkt die melodie echt helemaal nergens naar. De tonen vliegen om je oren zonder samenhang. Volgensmij worden er noten gebruikt die helemaal niet samen kunnen.
-
AHardtraxxer
- 242 posts member since 2023
- last seen 9 hours ago
Instant TOTY dit, wat een gouden plaat man

Weet nu waar de vocal 'i see a mongol' over gaat.RikxMusic wrote:Zijn het mijn oren verhaal
Dit is echt ontzettend fijn om te luisteren zeg
Waaarom ga ik dit dan ook terug luisteren..Rickzel wrote:Horen jullie ook dat de vocal "I see a mongol" zegt?
Ben t met je eensRikxMusic wrote:Zijn het mijn oren of klinkt die melodie echt helemaal nergens naar. De tonen vliegen om je oren zonder samenhang. Volgensmij worden er noten gebruikt die helemaal niet samen kunnen.
-
HHardtraxxer
- 260 posts member since 2022
- last seen 8 days ago
Ook ik heb deze sound ongelooflijk gemist! De gloriejaren van euphoric zijn in mijn ogen nog niet in zicht (2013-2017), maar er is nu zeker hoop!