Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
jammer dat je niet die echt oude platen mee hebt gepakt, bijvoorbeeld de tracks van main concern die ze uitbrachten op infexious, 0 tracks van de eerste spoontech release, geen Main Concern - Infected. Had je best de industrial voor mogen laten ;)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Super set, prima opwarmertje voor bass protocol ook. En idd top mixwerk man :D
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Heb een flink deel beluisterd, zitten echt een paar hele vette overgangen in, en dat teasen past er ook echt lekker tussen.

Zat bijna de geheletijd te denken hoe leuk dit wel niet geweest moet zijn om te mixen :drool:
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
Timing van mixen is wel vet, maar van mij mag je wel de platen iets eerder wegdraaien. The Baddest bijvoorbeeld, die outro is wel grappig, maar om die nou in de mix te laten horen xd
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dank heren! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Deel 2 volgt binnenkort :cool:
Vraagje: zien jullie liever alleen platen die ik hierin niet heb gebruikt, of is een enkele plaat uit deze lijst ook oké?
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Fuzzylogic wrote:Deel 2 volgt binnenkort :cool:
Vraagje: zien jullie liever alleen platen die ik hierin niet heb gebruikt, of is een enkele plaat uit deze lijst ook oké?
Je mag best platen 2x gebruiken, mits je ze daarvoor echt geschikt vindt. De beste van de beste zeg maar :$
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
corneelwr wrote:
Fuzzylogic wrote:Deel 2 volgt binnenkort :cool:
Je mag best platen 2x gebruiken, mits je ze daarvoor echt geschikt vindt. De beste van de beste zeg maar :$
Inb4 Zimmersion, Formula, Who I Really Am en Syndrome. Die heb ik inmiddels wel gehoord.
Met name de zojuist opgenoemde platen van Vazard, die hoeft ie wat mij betreft echt niet iedere keer te draaien. De beste man heeft genoeg andere parels van zichzelf die ie helaas links laat liggen. Echter zijn Zimmersion en WIRA juist de platen die de meesten wél graag zouden willen horen, dus dat gaat niet gebeuren. :P
Last edited by pim0412 on 24 Jan 2017 16:12, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Platen als Musicbox/Feel It/The Orange Tree (origineel of remix, allebei goud) mag ie best eens draaien ja. Sommige platen raken wat overplayed inderdaad :P Ik bedoelde ook echt niet de "hitjes" van hem hoor. Die heb ik zelf onderhand ook wel vaak genoeg gehoord. Zimmersion op een feest is haast niet speciaal meer :P
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Pulse/Nacho remix/the Debt :drool:

Pleur maar wat bij elkaar aangevuld met nieuwe pareltjes en je maakt mij in ieder geval blij :D

edit: Fix your speakers remix (shoutout naar Helicaze en z'n end of days warmup) :drool:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Zimmersion, Formula, Who I Really Am en Syndrome
Zelfde hier. Zou de echte "hitjes" een beetje vermijden, die horen we eenmaal vaak genoeg.

Verder heel tof dat je hier een vervolg op wilt maken. Heb deze echt helemaal grijs gedraaid. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Bedankt voor de reacties, heb het lijstje ondertussen vrijwel klaar!
Hij volgt spoedig :)
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Bump! Kunnen we dit nog ergens downloaden voor in de bus morgen? :woot:
R
Hardtraxxer
65 posts member since 2015
last seen Oct 2019
Wat blijft dit een geweldige mix :thumbsup:

Ik heb hem geupload naar zippy:
http://www58.zippyshare.com/v/YSUaDDqf/file.html