S
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
313 postssince 2012
Dit klinkt echt al super op de crappy boxen van m'n moeder, kan niet wachten tot ik dit op mijn eigen goede boxen kan horen. 
A
Climax melodie klinkt mij echt veel te random..
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,827 postssince 2011
De zoveelste Delete track die ik niet vet vind.. 
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
2,832 postssince 2011
Wauw zeg! Hij blijft me verbazen. Wat een geweldige sounds heeft die kerel zeg!!
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Pingeltjes, machine geluiden, alles. Chaotisch, kicks
Outro 
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
1,982 postssince 2010
Wanneer stapt Delete naar Theracords over. Wordt wel tijd dat deze man op een groter label terecht komt.
Past wat mij betreft prima bij Therocords!
Rorschach vocalen
Intro
Thuis eens op goede kwaliteit luisteren
Intro
Thuis eens op goede kwaliteit luisteren
Gebeurt denk ik ook wel.wrote:Wanneer stapt Delete naar Theracords over. Wordt wel tijd dat deze man op een groter label terecht komt.
Over het nummer: same old. Wel vet maar beetje hetzelfde als altijd. Die outro is wel baaasssss
zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik

S
Hardtraxxer
last seen Mar 2015
313 postssince 2012
Daar ben ik wel mee eens. Misschien ligt het ook aan mij want heel veel Delete luister ik ook weer niet maar wat ik luister klinkt meestal erg vergelijkbaar. Chaotisch, de soort vocals, de sounds. Het klinkt dan natuurlijk wel weer heel erg vet.wrote:zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik![]()
Z
Artist
last seen Aug 2025
1,062 postssince 2008
Vette plaat!
Maar ik zie Delete ook niet overstappen naar Theracords, dan was dat allang gebeurd.
Maar ik zie Delete ook niet overstappen naar Theracords, dan was dat allang gebeurd.
Precies dat, veel van 't zelfde, maar nog steeds ooh zo heerlijk, ontiegelijk zin in z'n eerste act hier!wrote:zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik![]()
Vraag me wel af hoe lang het zelfde recept lekker blijft, maar voorlopig smaakt het nog steeds naar meer
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Delete gaat echt niet zomaar naar theracords. Hij heeft spoontech opgericht met vazard.
Zijn stijl past veel beter bij spoontech. Theracords staat voor diversiteit iets wat delete totaal niet is.
Zijn stijl past veel beter bij spoontech. Theracords staat voor diversiteit iets wat delete totaal niet is.
S
wrote:Pingeltjes, machine geluiden, alles. Chaotisch, kicksOutro
wrote:zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik![]()
Sluit ik me bij aan!wrote:wrote:zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik![]()
mid-intro is vet. alles daarna trekt me niet heel erg. hetzelfde van delete als altijd 
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
1,417 postssince 2012
Doe eens een keer nieuwe kicks aub.
J
Altijd maar hetzelfde gestomp.. 
Stuk vanaf 3:50 is puur genieten. Godverdomme, wat lekker.
Geweldig
Vond z'n laatste tracks wat minder maar deze pakt me weer helemaal.
E
Hardtraxx Newbie
last seen Feb 2013
17 postssince 2012
Gruwelijke track!