Er staat boven Qlimax 2017 set... Apart dat iedereen er over klaagt dat deze collab niet gedraaid is terwijl hij hier wel tussen staat.RoyAPO wrote:Plaat heet No One Can Stop Us Now![]()
Last edited by Joey on 10 Feb 2018 16:07, edited 1 time in total.
Er staat boven Qlimax 2017 set... Apart dat iedereen er over klaagt dat deze collab niet gedraaid is terwijl hij hier wel tussen staat.RoyAPO wrote:Plaat heet No One Can Stop Us Now![]()
Volgens mij hev je meerdere mapjes, dus zal wel niet 1 usb met alleen die map zijnRoyAPO wrote:Ja er was dus iets mis gegaan in de communicatie toen waardoor die niet gedraaid is
Maar nu weten we ook weer dat NC met dezelfde lijst blijft draaien enkele maanden erna haha
Zou kunnen. Maar alsnog wel een vreemde indeling vind ikDisAster wrote:Volgens mij hev je meerdere mapjes, dus zal wel niet 1 usb met alleen die map zijnRoyAPO wrote:Ja er was dus iets mis gegaan in de communicatie toen waardoor die niet gedraaid is
Maar nu weten we ook weer dat NC met dezelfde lijst blijft draaien enkele maanden erna haha.
Nee ik heb niks gezegdBroken Balance wrote:Gaan we ons daar nu ook al druk over maken?
MYTZE wrote:"Atmosfearz" jeetje
Op Spotify (!) staat er een track van hem onder de naam AtomzfearsMYTZE wrote:"Atmosfearz" jeetje
Ik zie het, jezusNijidik wrote:Op Spotify (!) staat er een track van hem onder de naam AtomzfearsMYTZE wrote:"Atmosfearz" jeetje
Jaa ik had niks gezegdExterkate wrote:RoyAPO wrote:
Maar nu weten we ook weer dat NC met dezelfde lijst blijft draaien enkele maanden erna hahaHeh??????RoyAPO wrote: Zou kunnen. Maar alsnog wel een vreemde indeling vind ik
Voor mensen die autistisch zijn kan dat heel erg zijnTheUnnamed wrote:Van Tonight 2.0 naar Levitate naar No One Can Stop Us Now. Zometeen word het nog Do You Want The Rawness.