Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 04:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Headhunterz, Noisecontrollers & Wildstylez

Track(s): No One Can Stop Us Now

Sample/video:

Bron: Return of Headhunterz

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/headhunterz-the-return-of-headhunterz-t62707.html
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onmeunig vette plaat dit zeg :loving:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 09:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij klopt ook gewoon weer.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 09:14 
 
Hardtraxxer

Ik stond vrij dicht bij de speakers, dus de bas dreunt er licht doorheen. YouTube is 'm op dit moment nog aan het verwerken.

Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch gewoon GOUD!!! :love: :love:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vind m niet zo, zal wel de enige zijn xd
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Dit is toch gewoon GOUD!!! :love: :love:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Vind m niet zo, zal wel de enige zijn xd


Ik ook, vette plaat wel maar komt voor mij totaal niet in de buurt van Tonight. Zal voor een groot deel wel door nostalgie komen denk ik.

Mid-intro vind ik wel enorm vet gedaan!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel goed, maar geen bijzondere plaat voor mij persoonlijk.

Die belletjes en die stem zijn herkenbaar uit Tonight en dat is er wel leuk in verwerkt :loving: maar die melodielijn vind ik wel simpel en gaat snel vervelen. Eigenlijk wordt deze plaat nergens echt spannend.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje, erg dromerig :loving:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik verwachtte hier eerlijk gezegd niet zoveel van maar was heeeeeel erg positief verrast, wat een dijk van een plaat!
Gewoon hardstyle zoals ik het graag zie :loving:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Vind m niet zo
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ontzettend gaaf :worship:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:09 
 

Magnetron schreef:
Mitzinator schreef:
Vind m niet zo


dit heb ik eigenlijk met alle nieuwe hhz tracks, vind ze allemaal wat saai.
deze vooral, tonight 2.0 :lol: .
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vind er bar weinig aan, moest wel gelijk aan tonight 2.0 denken vannacht inderdaad.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zoals meerdere malen al verteld, geen bijzondere track met name omdat het gewoon een 2.0 versie is voor de show.. (en dan bedoel ik de hype rondom Hhz op het moment)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Wil je alsjeblieft Tonight 2.0 uit de titel halen. Het is gewoon een nieuwe samenwerking tussen deze heren en Tonight komt ons allemaal de strot uit. Deze plaat doet mij wel wat, fijne melodie en fijne sfeer!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Wil je alsjeblieft Tonight 2.0 uit de titel halen. ...


Waarom? De heren noemen het zelf zo op de social media platformen. Als de titel er is, kan deze aangepast worden. :)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Wil je alsjeblieft Tonight 2.0 uit de titel halen. Het is gewoon een nieuwe samenwerking tussen deze heren en Tonight komt ons allemaal de strot uit. Deze plaat doet mij wel wat, fijne melodie en fijne sfeer!


Spreek voor jezelf.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap die hype niet zo haha, iedereen zal nog wel helemaal in de zevende hemel zitten na gisteravond. Het is dat er Headhunterz, Noisecontrollers & Wildstylez staat, maar deze plaat vind ik totaal niet spectaculair ^^
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 21:31 
 
Hardtraxx Addict

Zal nooit kunnen toppen aan Tonight, maar het is wel gewoon een leuk plaatje :)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2017 21:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb Tonight nooit zo geweldig gevonden.

Eerlijk gezegd kreeg Tonight ook ongeveer de zelfde reacties als nu, toen was iedereen ook echt niet overtuigd.

Kicks van het origineel zullen wel beter zijn maar deze melodie is veel vetter imo.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2017 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Prima plaatje, erg dromerig :loving:


Wat een melodie met veel gevoel er in, ik snap niet hoe mensen dit niks speciaals kunnen vinden! :worship:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2017 06:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kicks van het origineel zullen wel beter zijn .


Vast wel ja maar ik kan niet zeggen dat dit veel onder deed voor de kicks van Tonight.
Er zit natuurlijk 8 jaar verschil in en het ligt ook aan je persoonlijke smaak, maar ik vond dat deze kicks gewoon behoorlijk lekker doorkwamen ^^
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks