Blackburn die even Retaliation erop gooi.
Wel zonder de mid, maar dat zien we door de vingers.
Wel zonder de mid, maar dat zien we door de vingers.
Legend.Geck-o wrote:Dit was echt fenomenaal inderdaad, ongekende sfeer met iedereen. Extra hard genoten daardoor![]()
Voor de geinteresseerden, de tracks die ik heb gedraaid in de set met Blackburn:
Dit is inmiddels gebruikelijk bij feesten met een hoog Hardtraxx & friends gehalte.Inno wrote:Wat ik persoonlijk ook zo vet vond was dat echt bijna iedereen op de traditionele manier echt aan het stampen was. Echt zo vet om te zien![]()
Het is sowieso al vet om heel veel mensen uit hun plaat te zien gaan, hoe ze het ook maar doen, maar als je dan zo'n gigantische groep veteranen (ook al zijn sommigen nog best jong) op dezelfde vette manier ziek beuken, echt het traditionele vette, krachtige, onbeschaamde stampen... Wist niet dat zoveel mensen dat nog konden/deden. Ik hield het maar moeilijk droog![]()
![]()
![]()
Moet je ff naar me kijken als Roll Up wordt gedraaidJordy wrote:Om de paar beats komt er weer een totaal ongecontroleerde kickroll tussendoor, niet echt stampbaar nee. Degene die ik de eerste keer de kickrolls zie mee stampen krijgt van mij een biertje.
Maar dat is een beukplaat 1e klas, een klaplong oplopen is daar verplicht bijRoyAPO wrote:Moet je ff naar me kijken als Roll Up wordt gedraaidJordy wrote:Om de paar beats komt er weer een totaal ongecontroleerde kickroll tussendoor, niet echt stampbaar nee. Degene die ik de eerste keer de kickrolls zie mee stampen krijgt van mij een biertje.
Helicaze wrote:Lennard, vriend, wat zag je er weer schattig uit met je groen strikje.
Grim wrote:Zitten geniale prentjes tussen
Deze foto's zijn geniaal voor het nageslacht bedoel je?Jonas wrote:Man man wat een foto's
Als dat nog lukt. Die zwemmers van jou zijn helemaal de kluts kwijt met al dat gestamp.Hekzitter wrote:Grim wrote:Zitten geniale prentjes tussenDeze foto's zijn geniaal voor het nageslacht bedoel je?Jonas wrote:Man man wat een foto's
Wat een bizarre lijst zeg. In combinatie met heerlijk mixwerk en een fantastische sfeer, was ik een gelukkig mens.Psyched wrote:Tracklist
Grim wrote:Als dat nog lukt. Die zwemmers van jou zijn helemaal de kluts kwijt met al dat gestamp.Hekzitter wrote:Grim wrote:Zitten geniale prentjes tussenDeze foto's zijn geniaal voor het nageslacht bedoel je?Jonas wrote:Man man wat een foto's