Had deze nog nooit gehoord, wat een parel zegBroken Balance wrote:Manuel Tessarolo - The Man Who Looked At The Stars
OT: Deze preview doet me nog vrij weinig, even HQ afwachten
Had deze nog nooit gehoord, wat een parel zegBroken Balance wrote:Manuel Tessarolo - The Man Who Looked At The Stars
Ik ga graag in discussie over iets inderdaad, gezonde discussie. Hoe jij het leest is aan jou.Daveytl wrote: Nee hoor, ik kan volgens mij best goed tegen een tegen woord. Jouw manier van schrijven vind ik gewoon standaard vervelend en uitdagend/uitlokkend als iemand een andere mening heeft dan de jouwe.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.Hekzitter wrote:Klinkt op het eerste gehoor wel gaaf, maar het origineel is zo episch en vol met emotie dat het origineel voor mij bijna onovertrefbaar is.
Inderdaad, vind t origineel toch net iets beter[+_+] wrote:Zeer geslaagde remix![]()
Nu moet ik toegeven dat Ophidian inderdaad heer en meester is in het leggen van emotie en het creeren van sfeer in zijn tracks, maar Phuture Noize en naar mijn mening in mindere mate MYST kunnen dit zeker ook. Er is bijvoorbeeld bijna geen enkele plaat die mij zo diep heeft geraakt en zoveel kippenvel heeft bezorgd als The Worlds Beyond, elke keer weer als ik hem luister.Broken Balance wrote:Ik heb van beiden nog geen plaat als So Many Sacrifices, Anger Remix, Angel, Butterfly, Void Sector Remix of Forgotten Moments Remix gehoord. Nummers waar je dood van binnen moet zijn als je daar geen kippenvel van krijgt.
Wat bedoel je precies met je eerste zin? Snap daar echt geen reet van.RoyAPO wrote:Objectief gezien is Ophidian muzikaal gezien verder dan iedereen in de scene volgens mij. Running On Empty vind ik ook sws het beste hardcore nummer ooit gemaakt voor zover mijn kennis reikt. In het algehele hardere stijlen spectrum zet ik die plaat ook op een hoge plek
En ja The Worlds Beyond is het hardstyle voorbeeld bij uitstek qua emotie