Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Manuel Tessarolo - The Man Who Looked At The Stars

Had deze nog nooit gehoord, wat een parel zeg :love:

OT: Deze preview doet me nog vrij weinig, even HQ afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nee hoor, ik kan volgens mij best goed tegen een tegen woord. Jouw manier van schrijven vind ik gewoon standaard vervelend en uitdagend/uitlokkend als iemand een andere mening heeft dan de jouwe.


Ik ga graag in discussie over iets inderdaad, gezonde discussie. Hoe jij het leest is aan jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Klinkt op het eerste gehoor wel gaaf, maar het origineel is zo episch en vol met emotie dat het origineel voor mij bijna onovertrefbaar is.


Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/mystnl/videos/1901280200189748/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer geslaagde remix :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Zeer geslaagde remix :love: :thumbsup:


Inderdaad, vind t origineel toch net iets beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:48 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik heb van beiden nog geen plaat als So Many Sacrifices, Anger Remix, Angel, Butterfly, Void Sector Remix of Forgotten Moments Remix gehoord. Nummers waar je dood van binnen moet zijn als je daar geen kippenvel van krijgt.


Nu moet ik toegeven dat Ophidian inderdaad heer en meester is in het leggen van emotie en het creeren van sfeer in zijn tracks, maar Phuture Noize en naar mijn mening in mindere mate MYST kunnen dit zeker ook. Er is bijvoorbeeld bijna geen enkele plaat die mij zo diep heeft geraakt en zoveel kippenvel heeft bezorgd als The Worlds Beyond, elke keer weer als ik hem luister. :love:

OT: Dikke plaat weer van MYST! Overtreft het origineel naar mijn mening niet. Gelukkig is dat ook niet de bedoeling met een remix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit voor mij persoonlijk niet heel ver onder het origineel. Hele vette remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit goed in elkaar hoor, maar hij pakt mij niet :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Objectief gezien is Ophidian muzikaal gezien verder dan iedereen in de scene volgens mij. Running On Empty vind ik ook sws het beste hardcore nummer ooit gemaakt voor zover mijn kennis reikt. In het algehele hardere stijlen spectrum zet ik die plaat ook op een hoge plek

En ja The Worlds Beyond is het hardstyle voorbeeld bij uitstek qua emotie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Myst :worship: :worship: :worship: Wat belachelijk goed weer dit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt best lekker maar hij pakt me niet en dat is vreemd voor mij bij een Myst track de laatste tijd.
Vind het origineel één van de beste tracks van dit jaar, misschien dat het daar aan ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 23:18 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Objectief gezien is Ophidian muzikaal gezien verder dan iedereen in de scene volgens mij. Running On Empty vind ik ook sws het beste hardcore nummer ooit gemaakt voor zover mijn kennis reikt. In het algehele hardere stijlen spectrum zet ik die plaat ook op een hoge plek

En ja The Worlds Beyond is het hardstyle voorbeeld bij uitstek qua emotie :D

Wat bedoel je precies met je eerste zin? Snap daar echt geen reet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

muziek en objectief, pick one (al snap ik wel beetje wat roy bedoelt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schitterende remix. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik heb zelf niet de muzikale kennis om het uit te leggen maar ik kan wel gewoon horen dat het allemaal heel goed in elkaar zit. Ook dat Ophidian niet echt makkelijke muziek maakt natuurlijk. Bij hem heb ik echt het idee dat sommige nummers ‘klassieke composities’ zijn (Running On Empty, Abandon, End The Earth 2). Dat heeft weer te maken met opbouw, diversiteit, lengte en complexiteit. Kwaliteit kan ik dan geen gefundeerde uitspraken over doen vanwege gebrek aan kennis maar ik ‘vind’ het in iedergeval wel heel erg goed bij Ophidian.

Kan het niet beter onder woorden brengen xd. Mja een hoge mate van muzikaliteit hoeft natuurlijk niet altijd leuk gevonden te worden. Het werkt juist vaak averechts in de huidige maatschappij :P. En daarnaast kan al die complexe muziek natuurlijk even too much zijn op sommige momenten. Simpel vermaak is ook vermaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 10:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/phuture-noize-the-aftershock-ep-dwx-45-t61500.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks