Geweldige plaat 
Koen wrote:Een van de weinige nieuwe platen van Radical die me iets doet.
Koen wrote:Een van de weinige nieuwe platen van Radical die me iets doet.
View on YouTubeChroman wrote:bedoel je dit?STVK wrote:Petje af voor Radical
View on YouTubeKoen wrote:Een van de weinige nieuwe platen van Radical die me iets doet.
Gewoon 4 november op z'n album.Rowanyt1309 wrote:Benieuwd wanneer dit nummer uit gaat komen..
Is toch gewoon vanzelfsprekend dat het op ze album komt?Rowanyt1309 wrote:Benieuwd wanneer dit nummer uit gaat komen..
Jonas wrote:Ik vind die tracks van hem nog steeds echt van een laag niveau. En dan bedoel ik in afwerking, sound design.
Díe afwerking was pas slecht.Jonas wrote:Veel mensen vonden Annihilate een zwak album, ik dus niet. Dat stijltje vond en vind ik,nog steeds zo vet, hoewel het qua niveau misschien nog lager was.
Daarmee dat ik zeg, dat niveau was nog lager. Maar toch was ik echt fan, omdat het zo anders was. En op een fatsoenlijk geluidssysteem klonkt het nog best OK vind ik.Raven wrote:Jonas wrote:Ik vind die tracks van hem nog steeds echt van een laag niveau. En dan bedoel ik in afwerking, sound design.Díe afwerking was pas slecht.Jonas wrote:Veel mensen vonden Annihilate een zwak album, ik dus niet. Dat stijltje vond en vind ik,nog steeds zo vet, hoewel het qua niveau misschien nog lager was.In de Matrixx toen een uur lang alleen maar geblaas gehoord. Dan klinkt het nu veeeel beter.