13:58 Pinsir gespot.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Toen Radical Gods Child draaide stond iedereen stil. Ik ben er nog steeds echt verbaasd over dat weinig mensen deze track kennen
Sowieso ook wel een euvel van het publiek tegenwoordig. Zodra ze een nummer niet of niet goed kennen blijven ze stil staan. Dat je dan niet volledig uit je pan gaat is begrijpelijk, maar vaak zie je dat ze dan maar beginnen te praten met iemand.Pipa wrote:Toen Radical Gods Child draaide stond iedereen stil. Ik ben er nog steeds echt verbaasd over dat weinig mensen deze track kennen
Dit vind ik een van zn vetste nummers juist, heerlijke drivePipa wrote:Toen Radical Gods Child draaide stond iedereen stil. Ik ben er nog steeds echt verbaasd over dat weinig mensen deze track kennen
Zoals altijd vette eindshow met Dominator maar ben vooral heel positief verrast over het album (en dus de nummers in de show) van Mad Dog 
Klopt! Een van de platen waar ik juist uit mn naad ging tijdens RR. De rest was gewoon rustig djenzen.Pipa wrote:Toen Radical Gods Child draaide stond iedereen stil. Ik ben er nog steeds echt verbaasd over dat weinig mensen deze track kennen
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Same here, al moet ik zeggen dat die mash van oude platen (DJ Mad Dog - Welcome Down to the Fire) mij toch wel het meeste kippenvel heeft bezorgd tijdens de endshow, manmanman wat was dat vetErikZ wrote:Zoals altijd vette eindshow met Dominator maar ben vooral heel positief verrast over het album (en dus de nummers in de show) van Mad Dog
Echt genoten van de eindshow!
Zat net even de fotos terug te kijken, die vlammen werper bovenop is toch ook echt een belachelijk ding

Zat net even de fotos terug te kijken, die vlammen werper bovenop is toch ook echt een belachelijk ding

Ja de hitte voelde je in de early tentStinson wrote:Echt genoten van de eindshow!
Zat net even de fotos terug te kijken, die vlammen werper bovenop is toch ook echt een belachelijk ding![]()
]
Dat ding gaf echt moeilijk veel hitte idd. Stonden op gegeven moment ter hoogte van de tweede rij boxen en daar voelde je het nog heel goed. 
Vond het effect wat daarop volgde ook wel geinig. Een zwarte cirkel die daar een kwartier bleef hangen. Dit hebben ze vaker gehad toch?!