Paar rondjes gelopen in die tent en kwamen toch steeds terug midden achterin. Was nergens denderend Jipje.Paling wrote:Je stond ook wel een flink stuk naar achter toen ik je tegen kwam Koen, vooraan was het best te doen qua geluid. Muzikaal gezien zullen we maar niet ingaan op de setjes, alleen Delete VIP was de moeite waard.
Ik heb precies het zelfdeRoyAPO wrote:Ik wil Delete VIP godverdomme zo graag een keer zien maar hij draait elke keer op het verkeerde feest. Word je toch leip van
Inderdaad en dat terwijl ik genoeg feesten bezoekStinson wrote:Ik heb precies het zelfdeRoyAPO wrote:Ik wil Delete VIP godverdomme zo graag een keer zien maar hij draait elke keer op het verkeerde feest. Word je toch leip vanelke keer de vip op 1 of ander vaag feest waar ik niet naartoe ga of kan.
Zag Level & Absolute Terror voorbij komen. Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.The-Znayzer wrote:Delete nog nieuwe VIP edits gedraaid?
Twee nieuwe tracks waren "Take It Back" en "Until We Die (Fatality Outdoor Anthem 2017)".Paling wrote:Abduction niet gehoord. Wel Time Travel, Punishment, The Curse, The Truth Bring It To Them Raw, Formula, Die nieuwe track van Defqon, Nog een nieuwe track volgens mij, Een VIP Edit van Bitch Fight (of dat was ook een nieuwe track) en Fatality Anthem.
Wat? Over de VIP edits?Rowanyt1309 wrote:Mooi gezegd Yannick!
Fijn dat mijn taalgebruik in de smaak valt xxRowanyt1309 wrote:Deze zin kan ik wel waarderen.
Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.
yannickvk wrote:Fijn dat mijn taalgebruik in de smaak valt xxRowanyt1309 wrote:Deze zin kan ik wel waarderen.
Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.
Fatality Anthem had ik al staan, hij draaide nog een (of twee) nieuwe naast Take It BackZamble wrote:Twee nieuwe tracks waren "Take It Back" en "Until We Die (Fatality Outdoor Anthem 2017)".Paling wrote:Abduction niet gehoord. Wel Time Travel, Punishment, The Curse, The Truth Bring It To Them Raw, Formula, Die nieuwe track van Defqon, Nog een nieuwe track volgens mij, Een VIP Edit van Bitch Fight (of dat was ook een nieuwe track) en Fatality Anthem.