Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Image
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Helaas deze Delete VIP missen, maar een week later naar Dreamfields. Zal denk ik toch niet extreem veel verschil in beide VIP's zitten denk ik
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Toch nog wel aanwezig :D , kan Delete Vip niet missen en het is hier altijd wel gezellig.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Iets teveel geld op gemaakt op Defqon waardoor ik deze toch wel moet laten schieten.. :whistle:
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Best veel zin in!
Hopen dat het weer alleen wat bijtrekt.. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik wil Delete VIP godverdomme zo graag een keer zien maar hij draait elke keer op het verkeerde feest. Word je toch leip van :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Mooi feestje gehad?
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Met een weekend defqon nog in de benen toch nog last minute besloten om heen te gaan. Prima feestje gehad, door het onverwachts mooie weer veel bij de hardcore gestaan. Er hing een nogal tamme maar wel erg gezellige sfeer :beer: . Nog bij D-sturb en Radical wezen kijken, aantal vette platen bij D-sturb gehoord maar ook veel die niet van elkaar te onderscheiden waren. Radical z'n set zat zoals altijd steen goed in elkaar :thumbsup: Uiteindelijk om half 11 naar huis gegaan omdat de benen op waren en ik nog moest rijden.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Leuk feestje. Paar leuke sets mogen aanschouwen met als hoogtepunten toch wel Radical live, War Force en Delete VIP. Maar werd allemaal overschaduwd door matig geluid. Op de main maar vooral in de hardstyle tent.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Je stond ook wel een flink stuk naar achter toen ik je tegen kwam Koen, vooraan was het best te doen qua geluid. Muzikaal gezien zullen we maar niet ingaan op de setjes, alleen Delete VIP was de moeite waard. :loving:
D
Hardtraxx Veteran
Paling wrote:Je stond ook wel een flink stuk naar achter toen ik je tegen kwam Koen, vooraan was het best te doen qua geluid. Muzikaal gezien zullen we maar niet ingaan op de setjes, alleen Delete VIP was de moeite waard. :loving:
Paar rondjes gelopen in die tent en kwamen toch steeds terug midden achterin. Was nergens denderend Jipje.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Delete nog nieuwe VIP edits gedraaid?
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
RoyAPO wrote:Ik wil Delete VIP godverdomme zo graag een keer zien maar hij draait elke keer op het verkeerde feest. Word je toch leip van :lol:
Ik heb precies het zelfde :( elke keer de vip op 1 of ander vaag feest waar ik niet naartoe ga of kan.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Stinson wrote:
RoyAPO wrote:Ik wil Delete VIP godverdomme zo graag een keer zien maar hij draait elke keer op het verkeerde feest. Word je toch leip van :lol:
Ik heb precies het zelfde :( elke keer de vip op 1 of ander vaag feest waar ik niet naartoe ga of kan.
Inderdaad en dat terwijl ik genoeg feesten bezoek xd
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
The-Znayzer wrote:Delete nog nieuwe VIP edits gedraaid?
Zag Level & Absolute Terror voorbij komen. Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
En er schijnt een VIP edit te zijn gedraaid van Abduction? Kan iemand dit bevestigen? Namelijk nog niet gehoord...
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Abduction niet gehoord. Wel Time Travel, Punishment, The Curse, The Truth Bring It To Them Raw, Formula, Die nieuwe track van Defqon, Nog een nieuwe track volgens mij, Een VIP Edit van Bitch Fight (of dat was ook een nieuwe track) en Fatality Anthem.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Paling wrote:Abduction niet gehoord. Wel Time Travel, Punishment, The Curse, The Truth Bring It To Them Raw, Formula, Die nieuwe track van Defqon, Nog een nieuwe track volgens mij, Een VIP Edit van Bitch Fight (of dat was ook een nieuwe track) en Fatality Anthem.
Twee nieuwe tracks waren "Take It Back" en "Until We Die (Fatality Outdoor Anthem 2017)".
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Mooi gezegd Yannick! :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Rowanyt1309 wrote:Mooi gezegd Yannick! :worship:
Wat? Over de VIP edits?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Deze zin kan ik wel waarderen.

Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.
D
Hardtraxx Veteran
Track waar die mee afsloot zaten echt bizarre kicks in. Was dat die van Defqon of weer iets anders?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Rowanyt1309 wrote:Deze zin kan ik wel waarderen.

Fijn dat mijn taalgebruik in de smaak valt xx
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
yannickvk wrote:
Rowanyt1309 wrote:Deze zin kan ik wel waarderen.

Fijn dat mijn taalgebruik in de smaak valt xx
(L) (L) (L) (L)
Hardtraxx Addict
last seen 1 day ago
Zamble wrote:
Paling wrote:Abduction niet gehoord. Wel Time Travel, Punishment, The Curse, The Truth Bring It To Them Raw, Formula, Die nieuwe track van Defqon, Nog een nieuwe track volgens mij, Een VIP Edit van Bitch Fight (of dat was ook een nieuwe track) en Fatality Anthem.
Twee nieuwe tracks waren "Take It Back" en "Until We Die (Fatality Outdoor Anthem 2017)".
Fatality Anthem had ik al staan, hij draaide nog een (of twee) nieuwe naast Take It Back :)