Watch Your Back is door Ruthless gedraaid.TiMOTHYb wrote:Gearbox platen op Pussy Lounge
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Is ook maar net wat je onder sfeer verstaat. Meeste hardstyleliefhebbers vinden het een goede sfeer als er veel wordt losgegaan en men gemoedelijk met elkaar omgaat. Liefhebbers van pussylounge vinden sfeer waarschijnlijk goed omdat er, zoals gezegd, veel wordt geouwehoerd en gekletst. Dat losgaan vinden ze niet zo belangrijk.MeneerEend wrote:Vind dit altijd opvallend. Het typische Pussy Lounge volk zie je altijd reageren dat de sfeer supergoed is op PL feesten. Terwijl mensen die het gewoon eens een keertje proberen, de sfeer vaak enorm tegen vinden vallen. Hoe was de sfeer vergeleken met de PL stage op Decibel? want daar vond ik het echt verschrikkelijkgartainc wrote:Er weer achterkomen dat freestyle niks voor mij is en publiek ook wel te tam is![]()
Last edited by Sarabande on 08 Jul 2019 13:09, edited 1 time in total.
Ja helemaal knettah en nog een andere ook volgens mij.Raven wrote:Watch Your Back is door Ruthless gedraaid.TiMOTHYb wrote:Gearbox platen op Pussy Lounge
Was jij er ook??????
Last edited by TiMOTHYb on 12 Jun 2017 16:03, edited 1 time in total.
Wat was dit een ongelooflijk boutfeest
dat volk wat er op afkomt.... man man man
Heee gaat het wel een beetje??Seeker Of Fire wrote:Wat was dit een ongelooflijk boutfeestdat volk wat er op afkomt.... man man man
-
DHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2009
- last seen Jul 2017
Ik snap de verschillende meningen over het gehele Pussylounge concept en losgaan wel.
Meerdere malen op Decibel langs de Pussylounge gelopen waar altijd weinig mensen losgaan zoals hier ook al benoemd is.
Vorige editie in Aquabest door vrienden omgepraat, dus maar eens mee. Ervaring afgelopen zaterdag was trouwens exact hetzelfde. In het begin beetje midden/achter gestaan en iedereen staat met elkaar te lullen ipv los te gaan, WTF?(!). Vervolgens helemaal naar voren gegaan tegen het hek aan zowel links als rechtsvoor en daar heb ik geweldige feesten gehad met veel contact met onbekende om ons heen. Daardoor wasl het toch wel een van de beste feestjes!
Voor iedereen die de sfeer negatief vind, neem eens vooraan een kijkje!
Meerdere malen op Decibel langs de Pussylounge gelopen waar altijd weinig mensen losgaan zoals hier ook al benoemd is.
Vorige editie in Aquabest door vrienden omgepraat, dus maar eens mee. Ervaring afgelopen zaterdag was trouwens exact hetzelfde. In het begin beetje midden/achter gestaan en iedereen staat met elkaar te lullen ipv los te gaan, WTF?(!). Vervolgens helemaal naar voren gegaan tegen het hek aan zowel links als rechtsvoor en daar heb ik geweldige feesten gehad met veel contact met onbekende om ons heen. Daardoor wasl het toch wel een van de beste feestjes!
Voor iedereen die de sfeer negatief vind, neem eens vooraan een kijkje!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Wat voor Hardtraxx begrippen links voor betekent dat je flink uit je plaat gaat betekent linksvoor bij pussylounge niet heel veel meer dan de verzamel plaats voor barbie en ken.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ligt er beetje aan met wat voor mindset je naar PL gaat. Voor de muziek en het losgaan moet je over het algemeen niet bij PL zijn, al wordt er af en toe (vooral door namen als Tha Playah, Neophyte etc) best leuk gedraaid. Beetje maf doen met vrienden en af en toe beetje losgaan zijn voor mij persoonlijk wel een prima afwisseling van het constant losgaan bij de feesten waar het muzikale aspect zwaarder weegt.
Over m'n lijk gekTiMOTHYb wrote:Ja helemaal knettah en nog een andere ook volgens mij.Raven wrote:Watch Your Back is door Ruthless gedraaid.TiMOTHYb wrote:Gearbox platen op Pussy Lounge
Was jij er ook??????
FeitRTM93 wrote:Wat voor Hardtraxx begrippen links voor betekent dat je flink uit je plaat gaat betekent linksvoor bij pussylounge niet heel veel meer dan de verzamel plaats voor barbie en ken.
-
THardtraxxer
- 64 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Voor mij viel de sfeer ook enigszins tegen, maar met mijn vrienden toch een leuk feestje gemaakt. Ik kan wel genieten van de muziek op PL, dus al met al een prima feestje gehad. Volgend jaar toch maar eens wat verder vooraan gaan kijken voor een betere sfeer. Ook merkte ik dat wanneer de avond viel er meer mensen los gingen. Misschien kwam dit door het weer of doordat de mensen enige versnaperingen op hadden who knows.