Feest: Het Stuiterbal
Datum: 27-02-2017
Tijd: 02:00 - 21:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: URL
Prijs: T.B.A.
Line-up:
T.B.A.

Inderdaad, een topic dat ik in zijn geheel kan vermeiden.MeneerEend wrote:Kunnen we niet weer alle carnavalsfeestjes in 1 topic zetten zoals vorig jaar? was best overzichtelijk vond ik
Fothermucker wrote:krijg koorts?

Je slaat de spijker op z'n kop.RTM93 wrote:Inderdaad, een topic dat ik in zijn geheel kan vermeiden.MeneerEend wrote:Kunnen we niet weer alle carnavalsfeestjes in 1 topic zetten zoals vorig jaar? was best overzichtelijk vond ik
1x carnaval lezen in het sub forum 'feesten' is eigenlijk al teveel

Heb het idee dat de Freqz de laatste tijd opeens heel veel spul van Delete draaien, terwijl ze dit eerst vrijwel nooit deden (voor zover ik weet).Twanneke wrote:Veel bekenden, gezelligheid en leuke muziek: het was een erg leuk feestje.
Frequencerz die EVP, Munky Shit en Dominator (Delete remix) draaien, mijn dag kon niet meer stuk.
Hmm, nu kunnen ze het opeens wel, nummers draaien die je niet direct verwacht.Twanneke wrote:Veel bekenden, gezelligheid en leuke muziek: het was een erg leuk feestje.
Frequencerz die EVP, Munky Shit en Dominator (Delete remix) draaien, mijn dag kon niet meer stuk.
yannickvk wrote:Heb het idee dat de Freqz de laatste tijd opeens heel veel spul van Delete draaien, terwijl ze dit eerst vrijwel nooit deden (voor zover ik weet).
Alleen maar tof overigens.
Ja ik heb Frequencerz nog nooit een nummer van Delete horen draaien eigenlijk, kwam dus als een aangename verrassing. En ik kon ff m'n momentje pakken aangezien ik een Delete shirt onder m'n carnavalskleding aan hadThommy wrote:Hmm, nu kunnen ze het opeens wel, nummers draaien die je niet direct verwacht.
Ze hebben in 2014 ghetto ook een tijdje gedraaid, kan me hem iig nog herinneren op qapital toen.Ja ik heb Frequencerz nog nooit een nummer van Delete horen draaien eigenlijk, kwam dus als een aangename verrassing. En ik kon ff m'n momentje pakken aangezien ik een Delete shirt onder m'n carnavalskleding aan hadThommy wrote:Hmm, nu kunnen ze het opeens wel, nummers draaien die je niet direct verwacht.
Draaide Zatox toen op de mainstage iddThommy wrote:Ghetto inderdaad ook nog bij hun gehoord. Was er altijd van overtuigd dat ze die op de mainstage van Decibel in 2014 hadden gedraaid, maar toen ik die set laatst nog eens terug luisterde kwam die niet voorbij. Maar ik weet vrij zeker dat ik dat nummer die dag gehoord heb, want was mijn eerste hardstyle feest.