R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Broken Balance wrote:
RTM93 wrote:
pim__ wrote:zeker hahahaha die RTM is echt grappig. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga gewoon SVB achterna joh, niemand die er moeite mee heeft.
Deze jongeman heeft echt moeite met mij :lol:
Ik geloof dat jij meer moeite hebt met de rest van hier. Maar goed.

Je ergert je zo erg dat je hier dag op dag terug komt.
Ik kom hier voornamelijk ook alleen voor de weetjes, feitjes en eventueel laatste nieuws. Dat ik een gedeelte hier elitaire galbakken vind veranderd daar toch verder niks aan?
En het mooie is, dit is een open forum waar ik mijn mening daarover ook nog eens kwijt kan!
Win win.

Fijn weekend verder.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
RTM93 wrote: Ik kom hier voornamelijk ook alleen voor de weetjes, feitjes en eventueel laatste nieuws.
Hier gaat het al mis.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 2 days ago
@Jokertje is het niet dat je respect voor iedereen moet hebben totdat ze het misbruiken?
In dit geval heb je dus voor 0.001 van de bevolking respect, omdat die het verdiend hebben. Dit heeft tevens ook met normen en waarden te maken dat je respect voor iedereen hebt, totdat het tegendeel wordt bewezen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:
Broken Balance wrote:

Ik kom hier voornamelijk ook alleen voor de weetjes, feitjes en eventueel laatste nieuws. Dat ik een gedeelte hier elitaire galbakken vind veranderd daar toch verder niks aan?
En het mooie is, dit is een open forum waar ik mijn mening daarover ook nog eens kwijt kan!
Win win.

Fijn weekend verder.
Maar toch reageer je op deze mensen, wat blijkbaar niet iets is wat bij jouw interesse op dit forum hoort.
En eveneens heb ik jou je mening op de zelfde manier als deze "elitaire" galbakken zien (alsof ze met een kop thee op Loudness staan oid) verkondigen.

Als je graag jankt over hoe mensen iets afbranden moet je zelf ook niet beginnen met mensen afbranden.

Leef en laat leven, het is het internet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Broken Balance wrote:
RTM93 wrote:
Broken Balance wrote:

Win win.

Fijn weekend verder.
Maar toch reageer je op deze mensen, wat blijkbaar niet iets is wat bij jouw interesse op dit forum hoort.
En eveneens heb ik jou je mening op de zelfde manier als deze "elitaire" galbakken zien (alsof ze met een kop thee op Loudness staan oid) verkondigen.

Als je graag jankt over hoe mensen iets afbranden moet je zelf ook niet beginnen met mensen afbranden.

Leef en laat leven, het is het internet.
Daar heb je gelijk in. Ik zal er op proberen te letten.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Pipa wrote:@Jokertje is het niet dat je respect voor iedereen moet hebben totdat ze het misbruiken?
In dit geval heb je dus voor 0.001 van de bevolking respect, omdat die het verdiend hebben. Dit heeft tevens ook met normen en waarden te maken dat je respect voor iedereen hebt, totdat het tegendeel wordt bewezen
Sowieso, geen respect hebben voor iemand omdat hij iets draagt wat jou niet aanstaat. Droevig xd
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
yowan wrote:Lenny verwijder je account plz
Leeftijd: 21
Wat een opmerking!
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Pipa wrote:@Jokertje is het niet dat je respect voor iedereen moet hebben totdat ze het misbruiken?
Ik denk zelfs dat het minder is dan de 0.001 van de bevolking. Sterker nog; het zijn maar heel weinig mensen. Net op twee handen te tellen.

Jij verwart beleefdheid met respect. Beleefdheid is onderdeel van de normen en waarden, respect is dat niet. Respect is iets dat men dient te verdienen.

Ik ben bijzonder vaak beleefd, ook tegen mensen waar ik geen respect voor heb.
Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden.
Last edited by TheJoker on 11 Nov 2016 14:21, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
R&R = back
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:
RTM93 wrote:
pim__ wrote:zeker hahahaha die RTM is echt grappig. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ga gewoon SVB achterna joh, niemand die er moeite mee heeft.
Deze jongeman heeft echt moeite met mij :lol:
Die kerel heeft echt z'n string overdwars zitten vgm, zie echt de ene na de andere nagatieve reactie van hem langskomen :lol:
Heb je t over mij?

Verdullemes, ik ben gewoon lieve teupie onder een ander account. Kees weet het en de rest van de mods weten het, maar zij vinden mij gewoon lief.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
plaats eens wat lieve comments dan :$ ik ben heel vergevensgezind :cool:
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
<3
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Ik vergeef je
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
he radical joey, zie je dat hardtraxx lief is?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
We kunnen het wel :$ (L)
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Lenny wrote:Hoe was de zondag?
Deze orginele grap kunnen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wat een heerlijk topic weer :lol: xd
Broken Balance wrote: Maar toch reageer je op deze mensen, wat blijkbaar niet iets is wat bij jouw interesse op dit forum hoort.
What about met een kop koffie bij The DJ Producer tijdens Hallucinations? #justqbasethings
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 21 days ago
View on YouTube