Show was erg karig. Muziek was wisselend. Sfeer met mijn groep was alleraardigst, maar tijdmachine heeft het voor mij niet waargemaakt. Ik ga niet meer.
Ben ondertussen al naar heel veel feesten geweest, maar dit was voor mij echt top!
Vond bij de laatste classic feesten/stages jammer dat dezelfde hitjes telkens gedraaid werden, maar voor deze keer maakte het op de een of andere manier voor mij niet zoveel uit. Met name omdat ik heerlijk binnen kwam bij The Prophet. Wat liet hij toch goed zien dat hij een echte DJ van de ouwe garde is. Gewoon tracks draaien om zo'n avond mee te beginnen en ook nog eens tracks die je (bijna) niet hoort, helemaal niet op zo'n stage. De rest van de avond was gewoon puur genieten omdat hardstyle classics voor mij de vetste sound blijft en die voor mijn nooit is weggeweest.
Ik heb btw van chagerijn naar medelijden gekregen met Brennan Heart
Door het moment van Lose My Mind in te mixen kreeg ik het gevoel dat een stem in zijn hoofd of iemand hem dwingt die plaat te MOETEN draaien
Het geluid vond ik trouwens gewoon prima hoor.
Ik had het gevoel dat het wel gewoon was uitverkocht ipv een marketing praatje. Wij stonden midden voor de stage en dan direct voor de geluid/licht mensen en met name tijdens NC/WS/HHZ was het gewoon krap. Daarvoor en later was het wel te doen.
Poah wat was dit een fijn/vet/geniaal/heerlijk feest!