Prima remix! Enige minpuntje is voor mij toch een beetje het gebrek aan drive.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head (Sound Rush The Great Escape Edit)
- View the latest post: Sound Rush - Dromen Zijn Bedrog (Sound Rush XQ Holland 2016 Remix)
- View the latest post: Nuracore - Headhunterz & Wildstylez Pres. Project One (Nuracore mixed)
- View the latest post: Headhunterz vs Wildstylez Pres. Project One - The Album (CDDA)
- View the latest post: Sound Rush - The Ultimate Project One Mashup
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Ik vind er ook veel te weinig drive in zitten, het origneel had dat veel meer. En meer variatie. Vocals zijn wel vet, iets uitgebreider nu.
Origineel had hele unieke kicks, dat heeft deze wat minder imo.
Reversed is leuk, maar echt heel spannend wordt het niet vind ik.
Break is puur goud
Prima remix.
Reversed is leuk, maar echt heel spannend wordt het niet vind ik.
Break is puur goud
Prima remix.
Die break is heel erg magisch. Vooral als je het moment op de aftermovie ziet. Op de moment zelf had ik liever de originele willen horen. Maar al bij al een vette remix 
Break is echt insane
Rest wat rick zegt
Haha, wat briljant. Headhunterz heeft een schijthekel aan dat 'Heehoo'. Het eerste wat ze in fucking godsnaam doen als Project One bezig is. HEE HOO. Dat moet wel een verschrikkelijk moment geweest zijn voor Willempie 
In dat filmpje was het ge-edit hè, hij zei juist dat mensen anderen lekker hun gang moeten laten gaan met HEE-HOO.Hardstylistic wrote:Haha, wat briljant. Headhunterz heeft een schijthekel aan dat 'Heehoo'. Het eerste wat ze in fucking godsnaam doen als Project One bezig is. HEE HOO. Dat moet wel een verschrikkelijk moment geweest zijn voor Willempie
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
chas1n wrote:In dat filmpje was het ge-edit hè, hij zei juist dat mensen anderen lekker hun gang moeten laten gaan met HEE-HOO.Hardstylistic wrote:Haha, wat briljant. Headhunterz heeft een schijthekel aan dat 'Heehoo'. Het eerste wat ze in fucking godsnaam doen als Project One bezig is. HEE HOO. Dat moet wel een verschrikkelijk moment geweest zijn voor Willempie
Hahahaha ik wist dat er iemand in zou trappen 
Oeps, ik bedoelde de andere helft, Wildstylez dus. Lekker wakker geweest weer..chas1n wrote:In dat filmpje was het ge-edit hè, hij zei juist dat mensen anderen lekker hun gang moeten laten gaan met HEE-HOO.Hardstylistic wrote:Haha, wat briljant. Headhunterz heeft een schijthekel aan dat 'Heehoo'. Het eerste wat ze in fucking godsnaam doen als Project One bezig is. HEE HOO. Dat moet wel een verschrikkelijk moment geweest zijn voor Willempie
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Helemaal verliefd op deze plaat