Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 nov 2016 10:44 
 
Hardtraxxer

Vet dat ze het origineel intact hebben gehouden, wat was dit een vet moment op Qlimax met die break :loving:

Dikke remix :)
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Vanaf 7:30 (L) Zo vet met die fakkels om te zien
Echt een heerlijke remix met een Sound Rush sausje eroverheen :loving:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een slechte remix. Zit bijzonder weinig drive in.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook op Q-dance records dus, samen met Paradox en Luminosity dan ?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik hem zo terug luister in de aftermovie, heb ik het gevoel dat Headhunterz & Wildstylez - Project One (Sound Rush Remix) een originele plaat is, waarvan Headhunterz & Wildstylez - Project One, een remix is die veel beter uitpakt.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Nu ik hem zo terug luister in de aftermovie, heb ik het gevoel dat Headhunterz & Wildstylez - Project One (Sound Rush Remix) een originele plaat is, waarvan Headhunterz & Wildstylez - Project One, een remix is die veel beter uitpakt.


Dat komt door de reversed bass denk ik?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup oa dat, bijv de drive, melodie en kicks ook veel beter bij het origineel
Het origineel vind ik sowieso erg ondergewaardeerd :cry:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Superdikke plaat! :love:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 21:53 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een remix is dit dan he. Kippenvel momentje hoor :loving:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 22:18 
 
Hardtraxxer

Meters kippenvel bij het zien van dit nummer in de Qlimax aftermovie :loving:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2016 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prachtig nummer :loving:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2016 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Superdikke plaat! :love:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2016 19:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke ik ben na de Qlimax aftermovie ook om, heerlijk nummer. Dat gevoel in de 2e climax :loving:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2016 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geslaagde remix :thumbup:

Track in een nieuw jasje. Moet eerlijk zeggen dat ik de originele al een tijd niet meer draai omdat ik hem wat minder in setjes vind passen. Hoop op een full release :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2016 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dat gevoel in de 2e climax :loving:


Prachtig dit, lekker speels omgegaan met die melodie :love:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2016 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Pommer schreef:
Dat gevoel in de 2e climax :loving:


Prachtig dit, lekker speels omgegaan met die melodie :love:

Precies, dit stukje maakt deze remix voor mij geslaagd. Vind het sowieso knap dat ze er iets van weten te maken dat (in mijn ogen/oren) nóg epischer klinkt dan het origineel, die break is fantastisch man :D
Bericht Geplaatst op 28 nov 2016 00:11 
 
Hardtraxxer


midintro klink heel veel als deze, rest van de track is dan wel veel beter uitgewerkt.
lekkere track iig :thumbup:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2016 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt een prachtige ode aan dit fantastische duo. Well done, Sound Rush! (L)
Bericht Geplaatst op 28 nov 2016 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de opbouw erg vet gedaan met lange vocals.
Ook de wegvallende melodie waarna de vocal weer inkomt met daarna de climax geeft ook een erg gaaf effect vind ik
Bericht Geplaatst op 28 nov 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net pas de aftermovie van Qlimax bekeken, grootste compliment dat ik Sound Rush kan geven is dat het een waardige remix is. Dit is zo'n legendarische track die je eigenlijk niet kan verbeteren, maar ze hebben het op hun manier in een prachtig 2016 jasje gestopt. :worship:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2016 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat vet zeg :love:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2016 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Na het zien van de aftermovie meteen verkocht.

Kippenvel terwijl ze die fakkels omhooghouden :worship:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2016 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk zeg. Hardstyle :loving:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2016 10:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeeel vet :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2016 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks