Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima remix! Enige minpuntje is voor mij toch een beetje het gebrek aan drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er ook veel te weinig drive in zitten, het origneel had dat veel meer. En meer variatie. Vocals zijn wel vet, iets uitgebreider nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Origineel had hele unieke kicks, dat heeft deze wat minder imo.
Reversed is leuk, maar echt heel spannend wordt het niet vind ik.
Break is puur goud :love:
Prima remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2016 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die break is heel erg magisch. Vooral als je het moment op de aftermovie ziet. Op de moment zelf had ik liever de originele willen horen. Maar al bij al een vette remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 02:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Break is echt insane (L) Rest wat rick zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, wat briljant. Headhunterz heeft een schijthekel aan dat 'Heehoo'. Het eerste wat ze in fucking godsnaam doen als Project One bezig is. HEE HOO. Dat moet wel een verschrikkelijk moment geweest zijn voor Willempie :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Haha, wat briljant. Headhunterz heeft een schijthekel aan dat 'Heehoo'. Het eerste wat ze in fucking godsnaam doen als Project One bezig is. HEE HOO. Dat moet wel een verschrikkelijk moment geweest zijn voor Willempie :aww:


In dat filmpje was het ge-edit hè, hij zei juist dat mensen anderen lekker hun gang moeten laten gaan met HEE-HOO. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Hardstylistic schreef:
Haha, wat briljant. Headhunterz heeft een schijthekel aan dat 'Heehoo'. Het eerste wat ze in fucking godsnaam doen als Project One bezig is. HEE HOO. Dat moet wel een verschrikkelijk moment geweest zijn voor Willempie :aww:


In dat filmpje was het ge-edit hè, hij zei juist dat mensen anderen lekker hun gang moeten laten gaan met HEE-HOO. :P


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha ik wist dat er iemand in zou trappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 03:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hardstylistic schreef:
Haha, wat briljant. Headhunterz heeft een schijthekel aan dat 'Heehoo'. Het eerste wat ze in fucking godsnaam doen als Project One bezig is. HEE HOO. Dat moet wel een verschrikkelijk moment geweest zijn voor Willempie :aww:


In dat filmpje was het ge-edit hè, hij zei juist dat mensen anderen lekker hun gang moeten laten gaan met HEE-HOO. :P


Oeps, ik bedoelde de andere helft, Wildstylez dus. Lekker wakker geweest weer.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 12:59 
 
Hardtraxxer

Helemaal verliefd op deze plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Hahahaha ik wist dat er iemand in zou trappen :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks