Tweede climax had het nog een beetje kunnen redden als die kick niet zo slecht was.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Mja niet best dit
, zonde want in de break hoor je dat hij het wel kan.
Tweede climax had het nog een beetje kunnen redden als die kick niet zo slecht was.
-
S
Echt niet voor mij weggelegd dit. Klinkt allemaal zo simpel en standaard. Als ik de standaard Theracords intro hoor 'Music produced from the hart' en ik hoor dan dit is de geloofwaardigheid er voor mij snel af maar dat is mijn persoonlijke mening. Dit heeft geen bal te maken of ik Caine ja of nee bij Theracords vind passen maar deze plaat iig niet. Althans niet als je wilt staan voor music produced from the hart.
Kan best dat Caine hier zijn ziel en zaligheid in legt daar zal ik niks over zeggen want dat weet ik niet, maar voor mij komen zulke tracks in ieder geval zo niet over.
Kan best dat Caine hier zijn ziel en zaligheid in legt daar zal ik niks over zeggen want dat weet ik niet, maar voor mij komen zulke tracks in ieder geval zo niet over.
Last edited by SVB on 21 Sep 2016 16:00, edited 2 times in total.
SVB wrote:musical produced from the hart.
TheJoker wrote:Zijn vorige releases zijn toch de previews van deze releases?
Hier zit minder ziel en zaligheid in dan in mijn darmen op de gemiddelde zondagochtend.SVB wrote: Kan best dat Caine hier zijn ziel en zaligheid in legt daar zal ik niks over zeggen want dat weet ik niet, maar voor mij komen zulke tracks in ieder geval zo niet over.
Daveytl wrote:Hier zit minder ziel en zaligheid in dan in mijn darmen op de gemiddelde zondagochtend.SVB wrote: Kan best dat Caine hier zijn ziel en zaligheid in legt daar zal ik niks over zeggen want dat weet ik niet, maar voor mij komen zulke tracks in ieder geval zo niet over.
dat is dan gelijk ook het enigste positieveDL22 wrote:leuk artwork
*enigejeffrey2107 wrote:dat is dan gelijk ook het enigste positieveDL22 wrote:leuk artwork
Het is een compleet andere doelgroep dan hier op Htraxx, dat heb ik ook allang gemerkt, zijn video op FB staat nu op 98K weergaven, dus dit geeft ook een beetje aan hoe huge dit eigenlijk aanslaat. Ik wil niet elke keer hier in de verdediging schieten, het is ergens ook gewoon een smaak kwestie, maar Caine vindt t zelf erg tof om de ene keer een wat makkelijkere track te maken en de andere keer een wat melodieuzere (zoals een Together, Saviour etc) en die vrijheid krijgt ie uiteraard van ons!
Facebook weergave's zeggen dan ook echt 0,0
-
S
Tuurlijk zegt dat wel watAron wrote:Facebook weergave's zeggen dan ook echt 0,0
Wat een gruwelijk lelijke kicks
Voor de rest van die standaard sounds, standaard trucje dat al honderden keer gedaan is. Wat ontzettend simpel, onorigineel en zaaddodend saai dit zeg 
ook de wat melodieuze track hebben ergens wel een anti ertussen gepropt en zijn nou ook niet echt goed geproduceerd, ja het kan gerust slechter maar om de productiekwaliteit van Caine zn tracks nou goed te noemen?DjThera wrote:*enigejeffrey2107 wrote:dat is dan gelijk ook het enigste positieveDL22 wrote:leuk artwork![]()
Het is een compleet andere doelgroep dan hier op Htraxx, dat heb ik ook allang gemerkt, zijn video op FB staat nu op 98K weergaven, dus dit geeft ook een beetje aan hoe huge dit eigenlijk aanslaat. Ik wil niet elke keer hier in de verdediging schieten, het is ergens ook gewoon een smaak kwestie, maar Caine vindt t zelf erg tof om de ene keer een wat makkelijkere track te maken en de andere keer een wat melodieuzere (zoals een Together, Saviour etc) en die vrijheid krijgt ie uiteraard van ons!
al moet hij natuurlijk lekker zelf besluiten wat hij maakt en hoe hij het doet.
Het is al lang duidelijk dat de scene grotendeels tevreden is met "kwantiteit" het klinkt allemaal wat simpeler, een Infirium die een dijk van een plaat produceerd en al zijn tijd er in steekt slaat (helaas) gewoon niet aan bij het grote publiek.
Gewoon de 'harde' kick met screech hype die blijkbaar nog steeds niet is overgewaaid en nog erg goed aanslaat.