Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 12:11 
 
Hardtraxxer

Mja niet best dit :/, zonde want in de break hoor je dat hij het wel kan.
Tweede climax had het nog een beetje kunnen redden als die kick niet zo slecht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 13:43 
 

Echt niet voor mij weggelegd dit. Klinkt allemaal zo simpel en standaard. Als ik de standaard Theracords intro hoor 'Music produced from the hart' en ik hoor dan dit is de geloofwaardigheid er voor mij snel af maar dat is mijn persoonlijke mening. Dit heeft geen bal te maken of ik Caine ja of nee bij Theracords vind passen maar deze plaat iig niet. Althans niet als je wilt staan voor music produced from the hart.

Kan best dat Caine hier zijn ziel en zaligheid in legt daar zal ik niks over zeggen want dat weet ik niet, maar voor mij komen zulke tracks in ieder geval zo niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
musical produced from the hart.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Zijn vorige releases zijn toch de previews van deze releases?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Kan best dat Caine hier zijn ziel en zaligheid in legt daar zal ik niks over zeggen want dat weet ik niet, maar voor mij komen zulke tracks in ieder geval zo niet over.

Hier zit minder ziel en zaligheid in dan in mijn darmen op de gemiddelde zondagochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
SVB schreef:
Kan best dat Caine hier zijn ziel en zaligheid in legt daar zal ik niks over zeggen want dat weet ik niet, maar voor mij komen zulke tracks in ieder geval zo niet over.

Hier zit minder ziel en zaligheid in dan in mijn darmen op de gemiddelde zondagochtend.


:lol: :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

leuk artwork
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:08 
 

DL22 schreef:
leuk artwork

dat is dan gelijk ook het enigste positieve
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 15:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
DL22 schreef:
leuk artwork

dat is dan gelijk ook het enigste positieve

*enige :cool:

Het is een compleet andere doelgroep dan hier op Htraxx, dat heb ik ook allang gemerkt, zijn video op FB staat nu op 98K weergaven, dus dit geeft ook een beetje aan hoe huge dit eigenlijk aanslaat. Ik wil niet elke keer hier in de verdediging schieten, het is ergens ook gewoon een smaak kwestie, maar Caine vindt t zelf erg tof om de ene keer een wat makkelijkere track te maken en de andere keer een wat melodieuzere (zoals een Together, Saviour etc) en die vrijheid krijgt ie uiteraard van ons!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Facebook weergave's zeggen dan ook echt 0,0
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 17:23 
 

Aron schreef:
Facebook weergave's zeggen dan ook echt 0,0

Tuurlijk zegt dat wel wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 18:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk lelijke kicks :sick: Voor de rest van die standaard sounds, standaard trucje dat al honderden keer gedaan is. Wat ontzettend simpel, onorigineel en zaaddodend saai dit zeg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 19:12 
 

DjThera schreef:
jeffrey2107 schreef:
DL22 schreef:
leuk artwork

dat is dan gelijk ook het enigste positieve

*enige :cool:

Het is een compleet andere doelgroep dan hier op Htraxx, dat heb ik ook allang gemerkt, zijn video op FB staat nu op 98K weergaven, dus dit geeft ook een beetje aan hoe huge dit eigenlijk aanslaat. Ik wil niet elke keer hier in de verdediging schieten, het is ergens ook gewoon een smaak kwestie, maar Caine vindt t zelf erg tof om de ene keer een wat makkelijkere track te maken en de andere keer een wat melodieuzere (zoals een Together, Saviour etc) en die vrijheid krijgt ie uiteraard van ons!

ook de wat melodieuze track hebben ergens wel een anti ertussen gepropt en zijn nou ook niet echt goed geproduceerd, ja het kan gerust slechter maar om de productiekwaliteit van Caine zn tracks nou goed te noemen?

al moet hij natuurlijk lekker zelf besluiten wat hij maakt en hoe hij het doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is al lang duidelijk dat de scene grotendeels tevreden is met "kwantiteit" het klinkt allemaal wat simpeler, een Infirium die een dijk van een plaat produceerd en al zijn tijd er in steekt slaat (helaas) gewoon niet aan bij het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon de 'harde' kick met screech hype die blijkbaar nog steeds niet is overgewaaid en nog erg goed aanslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de drive in dit nummer wel echt lekker hoor! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle