Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Caine - Let's Get Pillz Remixes (THER-236)

Label: Theracords
WEB release: 26/03/2018

Tracks:
01. Caine - Let’s Get Pillz (DJ Thera Remix)
02. Caine - Let’s Get Pillz (Greazy Puzzy Fuckerz Let’s Get Fucks Remix)
03. Caine - Let’s Get Pillz (VRG Remix)

Samples:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Svbtwee on 26 Mar 2018 10:54, edited 2 times in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Dit is natuurlijk ook wel zo'n ongelooflijk iconische plaat, die moet wel geëerd worden met 3 remixen.

:lol:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Alleen interesse in de remix van Thera, die klapt er op :oh: :bomb:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Pedaalemre wrote:Dit is natuurlijk ook wel zo'n ongelooflijk iconische plaat, die moet wel geëerd worden met 3 remixen. :lol:
Geloof t of niet. Was onze meest succesvolle track van 2016

Ik heb geprobeerd om er écht een hele eigen twist aan te geven en mijn rmx is ook de enige hardstyle rmx op de release.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
DjThera wrote:
Pedaalemre wrote:Dit is natuurlijk ook wel zo'n ongelooflijk iconische plaat, die moet wel geëerd worden met 3 remixen. :lol:
Geloof t of niet. Was onze meest succesvolle track van 2016

Ik heb geprobeerd om er écht een hele eigen twist aan te geven en mijn rmx is ook de enige hardstyle rmx op de release.
Ja Mandy's Raggadrop heeft ook 6m views, wil niet zeggen dat het een hoogstaande plaat is :P

Jouw remix ben ik dan nog wel in geinteresseerd als ik die 3 namen zie, die laatste naam ken ik niet en van Greazy Puzzy Fuckerz snap ik oprecht de hype niet, bagger is t.

Is die vocal trouwens niet gewoon gebaseerd op die oude PP plaat Let's Get Ill? Die volgens mij ook weer gesampled is uit een hiphop plaat ofzo.

Edit: Nu dus de Thera remix gehoord en zitten idd wel dikke kicks in. Vind dat origineel gewoon zo'n makkelijk scoren plaatje.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Wie of wat is VRG?
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Snap niet dat Theracords geassocieerd wil worden met dat hele GPF. Zit geen enkele vorm van muziek in. Leuk als troll, maar officiële releases mogen ze van mij weglaten. Release dan gewoon meer tracks van de talenten als Resist of Beatfreak.
Artiest
last seen 12 days ago
iRon wrote:Zit geen enkele vorm van muziek in
Mag jij uiteraard als mening hebben :) Wij vinden het erg tof om een remix release te doen met 3 verschillende genres:
01. Hardstyle
02. Uptempo
03. Trap

Volop diversiteit in ieder geval! Is een bepaald genre echt niets voor jou, dan ga je die remix waarschijnlijk automatisch ook niets vinden. Het weerhoudt ons in ieder geval niet om het te releasen omdat we dat zelf gewoon heel erg gaaf vinden om te doen!
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Zeer benieuwd naar de remix van VRG. Heb al een andere trap remix van dit nummer die ik wel tof vind. Hopelijk lijkt het niet (teveel) op elkaar :P En van GPF... je weet wat je kan verwachten (of niet). Kijk er in ieder geval naar uit :D

Oja en die van Thera niet te vergeten :$
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Interesse in de Thera remix was al gewekt, maar nu ook wel voor de VRG remix. Benieuwd naar wat dat gaat worden ^^. GPF is mijn ding gewoon niet, dus verwacht daar niet te veel van, maar wie weet verrast het me in positieve zin xd
Last edited by Svbtwee on 13 Mar 2018 20:49, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Svbtwee wrote:GPF is mijn ding gewoon niet
Mind = blown.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
MelvinFR wrote:
Mind = blown.
Caine is een super gozer, maar dat hele GPF snap ik nog steeds niet. Om te janken bijna zo erg is 't helaas :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
G1LL wrote:
MelvinFR wrote:
Mind = blown.
Caine is een super gozer, maar dat hele GPF snap ik nog steeds niet. Om te janken bijna zo erg is 't helaas :cry:
Bedoelde meer dat mijn mind blown was omdat Sander zegt dat een artiest zijn ding niet is.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
MelvinFR wrote: Bedoelde meer dat mijn mind blown was omdat Sander zegt dat een artiest zijn ding niet is.
Dan moet je mijn opmerking zonder jouw quote zien ^^ :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
G1LL wrote:
MelvinFR wrote: Bedoelde meer dat mijn mind blown was omdat Sander zegt dat een artiest zijn ding niet is.
Dan moet je mijn opmerking zonder jouw quote zien ^^ :P
Daar ben ik het dan wel mee eens. :P
Last edited by MelvinFR on 13 Mar 2018 21:46, edited 2 times in total.
Artiest
last seen 12 days ago
G1LL wrote:Caine is een super gozer, maar dat hele GPF snap ik nog steeds niet. Om te janken bijna zo erg is 't helaas :cry:
Maar hoe leuk vind jij Uptempo dan G1LL?
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
DjThera wrote:
G1LL wrote:Caine is een super gozer, maar dat hele GPF snap ik nog steeds niet. Om te janken bijna zo erg is 't helaas :cry:
Maar hoe leuk vind jij Uptempo dan G1LL?
Haha, ik moet je eerlijk zeggen dat ik mij daar nauwelijks in verdiept heb. Maar als GPF de standaard is voor uptempo, dan denk ik dat je dat antwoord wel weet :whistle:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
GPF is gewoon een minder serieuze fun act. De randzaken eromheen, het simplistische, de ongein. Gewoon een luchtige act tussen al dat serieuze gedoe in de muziek. Ik denk dat dat wel een beetje de reden is van de hype. Ik vind het wel geinig en ik volg 'ze' dan ook zowel op de socials als in de telegram groep. Het album draaien we nu ook standaard in de kleedkamer voor de wedstrijd. Brengt toch wel een leuk sfeertje voor de wedstrijd. :thumbsup:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
GPF zijn gewoon de Weird Al Yankovic van de snelle Hardcore :P (Uptempo/Terror/Speedcore)
Het "dit kan toch niet" vind ik er juist zo leuk aan, het is parodie :thumbup:

Benieuwd naar alle 3 de versies trouwens :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Thera remix is ontzettend dik! Wat klapte die er ongelooflijk hard op op Loudness :drool:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Doet me toch wel een beetje zeer om dit te zien om theracords. Dj Thera remix is wat ik ervan gehoord heb wel gaaf maar als je GPF gaat releasen is het niet meer serieus te nemen, ook als het gaat om diversiteit.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
dit ziet er meer uit als ff makkelijk willen scoren
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Intervention wrote:Doet me toch wel een beetje zeer om dit te zien om theracords. Dj Thera remix is wat ik ervan gehoord heb wel gaaf maar als je GPF gaat releasen is het niet meer serieus te nemen, ook als het gaat om diversiteit.
Het concept is erg tof, maar dan had ik liever een andere (en betere!) uptempo-artiest gezien. Caine en GPF zijn echter onwijs populair merk ik wel, dus commercieel gezien is het wellicht aantrekkelijk.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
View on YouTube

Krijg toch een lach op mijn gezicht als ik dit hoor :lol:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
:lol: :lol: :lol: