Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Caine - Let's Get Pillz Remixes (THER-236)

Label: Theracords
WEB release: 26/03/2018

Tracks:
01. Caine - Let’s Get Pillz (DJ Thera Remix)
02. Caine - Let’s Get Pillz (Greazy Puzzy Fuckerz Let’s Get Fucks Remix)
03. Caine - Let’s Get Pillz (VRG Remix)

Samples:




Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is natuurlijk ook wel zo'n ongelooflijk iconische plaat, die moet wel geëerd worden met 3 remixen.










:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen interesse in de remix van Thera, die klapt er op :oh: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 21:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dit is natuurlijk ook wel zo'n ongelooflijk iconische plaat, die moet wel geëerd worden met 3 remixen. :lol:


Geloof t of niet. Was onze meest succesvolle track van 2016

Ik heb geprobeerd om er écht een hele eigen twist aan te geven en mijn rmx is ook de enige hardstyle rmx op de release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Pedaalemre schreef:
Dit is natuurlijk ook wel zo'n ongelooflijk iconische plaat, die moet wel geëerd worden met 3 remixen. :lol:


Geloof t of niet. Was onze meest succesvolle track van 2016

Ik heb geprobeerd om er écht een hele eigen twist aan te geven en mijn rmx is ook de enige hardstyle rmx op de release.


Ja Mandy's Raggadrop heeft ook 6m views, wil niet zeggen dat het een hoogstaande plaat is :P

Jouw remix ben ik dan nog wel in geinteresseerd als ik die 3 namen zie, die laatste naam ken ik niet en van Greazy Puzzy Fuckerz snap ik oprecht de hype niet, bagger is t.

Is die vocal trouwens niet gewoon gebaseerd op die oude PP plaat Let's Get Ill? Die volgens mij ook weer gesampled is uit een hiphop plaat ofzo.

Edit: Nu dus de Thera remix gehoord en zitten idd wel dikke kicks in. Vind dat origineel gewoon zo'n makkelijk scoren plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie of wat is VRG?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap niet dat Theracords geassocieerd wil worden met dat hele GPF. Zit geen enkele vorm van muziek in. Leuk als troll, maar officiële releases mogen ze van mij weglaten. Release dan gewoon meer tracks van de talenten als Resist of Beatfreak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 20:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Zit geen enkele vorm van muziek in
Mag jij uiteraard als mening hebben :) Wij vinden het erg tof om een remix release te doen met 3 verschillende genres:
01. Hardstyle
02. Uptempo
03. Trap

Volop diversiteit in ieder geval! Is een bepaald genre echt niets voor jou, dan ga je die remix waarschijnlijk automatisch ook niets vinden. Het weerhoudt ons in ieder geval niet om het te releasen omdat we dat zelf gewoon heel erg gaaf vinden om te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd naar de remix van VRG. Heb al een andere trap remix van dit nummer die ik wel tof vind. Hopelijk lijkt het niet (teveel) op elkaar :P En van GPF... je weet wat je kan verwachten (of niet). Kijk er in ieder geval naar uit :D

Oja en die van Thera niet te vergeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse in de Thera remix was al gewekt, maar nu ook wel voor de VRG remix. Benieuwd naar wat dat gaat worden ^^. GPF is mijn ding gewoon niet, dus verwacht daar niet te veel van, maar wie weet verrast het me in positieve zin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
GPF is mijn ding gewoon niet


Mind = blown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
GPF is mijn ding gewoon niet


Mind = blown.


Caine is een super gozer, maar dat hele GPF snap ik nog steeds niet. Om te janken bijna zo erg is 't helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:
GPF is mijn ding gewoon niet


Mind = blown.


Caine is een super gozer, maar dat hele GPF snap ik nog steeds niet. Om te janken bijna zo erg is 't helaas :cry:


Bedoelde meer dat mijn mind blown was omdat Sander zegt dat een artiest zijn ding niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Bedoelde meer dat mijn mind blown was omdat Sander zegt dat een artiest zijn ding niet is.


Dan moet je mijn opmerking zonder jouw quote zien ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
MelvinFR schreef:
Bedoelde meer dat mijn mind blown was omdat Sander zegt dat een artiest zijn ding niet is.


Dan moet je mijn opmerking zonder jouw quote zien ^^ :P


Daar ben ik het dan wel mee eens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Caine is een super gozer, maar dat hele GPF snap ik nog steeds niet. Om te janken bijna zo erg is 't helaas :cry:

Maar hoe leuk vind jij Uptempo dan G1LL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
G1LL schreef:
Caine is een super gozer, maar dat hele GPF snap ik nog steeds niet. Om te janken bijna zo erg is 't helaas :cry:

Maar hoe leuk vind jij Uptempo dan G1LL?


Haha, ik moet je eerlijk zeggen dat ik mij daar nauwelijks in verdiept heb. Maar als GPF de standaard is voor uptempo, dan denk ik dat je dat antwoord wel weet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

GPF is gewoon een minder serieuze fun act. De randzaken eromheen, het simplistische, de ongein. Gewoon een luchtige act tussen al dat serieuze gedoe in de muziek. Ik denk dat dat wel een beetje de reden is van de hype. Ik vind het wel geinig en ik volg 'ze' dan ook zowel op de socials als in de telegram groep. Het album draaien we nu ook standaard in de kleedkamer voor de wedstrijd. Brengt toch wel een leuk sfeertje voor de wedstrijd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 03:37 
 
Hardtraxx Addict

GPF zijn gewoon de Weird Al Yankovic van de snelle Hardcore :P (Uptempo/Terror/Speedcore)
Het "dit kan toch niet" vind ik er juist zo leuk aan, het is parodie :thumbup:

Benieuwd naar alle 3 de versies trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera remix is ontzettend dik! Wat klapte die er ongelooflijk hard op op Loudness :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me toch wel een beetje zeer om dit te zien om theracords. Dj Thera remix is wat ik ervan gehoord heb wel gaaf maar als je GPF gaat releasen is het niet meer serieus te nemen, ook als het gaat om diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 20:25 
 

dit ziet er meer uit als ff makkelijk willen scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Doet me toch wel een beetje zeer om dit te zien om theracords. Dj Thera remix is wat ik ervan gehoord heb wel gaaf maar als je GPF gaat releasen is het niet meer serieus te nemen, ook als het gaat om diversiteit.

Het concept is erg tof, maar dan had ik liever een andere (en betere!) uptempo-artiest gezien. Caine en GPF zijn echter onwijs populair merk ik wel, dus commercieel gezien is het wellicht aantrekkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Krijg toch een lach op mijn gezicht als ik dit hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 18:49 
 
Hardtraxx Addict

:lol: :lol: :lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle