2e zaal bloedheet (met Tijdmachine), Aanbod eten iets te karig maar Zitruimte was prima net als aanbod bij de bar.corneelwr wrote:Hoe bevalt deze locatie eigenlijk?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Zo nat als na het laatste uurtje bij Alphaverb ben ik nog nooit geweest.Lennard95 wrote:2e zaal bloedheet (met Tijdmachine)corneelwr wrote:Hoe bevalt deze locatie eigenlijk?
that's what she said
Die hitte in zaal 2 is gefixt als het goed is, was ook echt strijden daar toen met Katharsis. Geluid stond in zaal 1 toen echt bizar hard en ging bijna dood door stroboscopen, maar zal wel minder erg zijn bij hardstyle feesten.
Oja en wc is tering druk en duurde half uur om buiten te komen toen feest afgelopen was
Oja en wc is tering druk en duurde half uur om buiten te komen toen feest afgelopen was
[quote="Fothermucker"Oja en wc is tering druk en duurde half uur om buiten te komen toen feest afgelopen was[/quote]
Bij Tijdmachine waren de WC's betalend (ik denk 1 muntje), was dat bij jou feest ook? Tijdens Tijdmachine waren we op 5 minuten buiten (inclusief kluisje leegmaken etc.).
Bij Tijdmachine waren de WC's betalend (ik denk 1 muntje), was dat bij jou feest ook? Tijdens Tijdmachine waren we op 5 minuten buiten (inclusief kluisje leegmaken etc.).
Haha ja wie zit er nou te wachten op een 2uur durende set van Adaro en Rebelion 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Leek me vet maar ik kan die dag niet en teveel feesten.
Trouwens de ironie in de titel :
'don't stop us now'.
Trouwens de ironie in de titel :
'don't stop us now'.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Zal dit een toevalstreffer zijn of het begin van het einde. Er zijn dan ook echt ontzettend veel Raw feesten zelfs binnen LYM zelf.
Ben benieuwd hoe dit de komende tijd zal gaan.
Ben benieuwd hoe dit de komende tijd zal gaan.
Man wat kut terwijl ik zo'n zin er in had 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
De overkill aan raw is de raw langzaam aan zijn eind aan het laten komen 
Ja man, applausje waard dat er een feest wordt afgelast, dat is LYM echt gegund.Miwer wrote:De overkill aan raw is de raw langzaam aan zijn eind aan het laten komen
Begin steeds meer te begrijpen waar die irritatie richting jou vandaan komt
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Echt wat een kneuzen reactie ook weer man man man.Rickzel wrote:Ja man, applausje waard dat er een feest wordt afgelast, dat is LYM echt gegund.Miwer wrote:De overkill aan raw is de raw langzaam aan zijn eind aan het laten komen
Begin steeds meer te begrijpen waar die irritatie richting jou vandaan komt
Hoop dat jij ook langzaam aan een eind komt dan, dat je ook een hype was..Miwer wrote:De overkill aan raw is de raw langzaam aan zijn eind aan het laten komen
OT;
Jammer om te horen, waarschijnlijk toch teveel feesten en verzadigde markt.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
hap hap hap 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Jullie maken me het te makkelijk
Wat, om het eerst volgende feest dat je gespot wordt je een knal voor je kanis te geven...Miwer wrote:Jullie maken me het te makkelijk
Was dat een aangepaste dubbelpost of?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Jij laat je wel erg op naaien om niets herakkietakkie wrote:Wat, om het eerst volgende feest dat je gespot wordt je een knal voor je kanis te geven...Miwer wrote:Jullie maken me het te makkelijk
Was dat een aangepaste dubbelpost of?
had hier ook veel zin in. ook jammer dat ik main concern weer een keer minder kan bewonderen. heb mezelf voorgenomen ze nog zo vaak mogelijk te bezoekenLennard95 wrote:Man wat kut terwijl ik zo'n zin er in had
Sneu figuur blijf je toch.Miwer wrote:De overkill aan raw is de raw langzaam aan zijn eind aan het laten komen
Dit had ik eigenlijk niet verwacht. Qua namen lijkt het mij echt een vet feestje. Maar voor mij onmogelijk kijkend naar de locatie en tijd als je zondag moet voetballen.
Misschien toch een overkill aan (raw)feesten ?
Misschien toch een overkill aan (raw)feesten ?
Wat ben jij een kneus zeg. Opdonderen naar Griekenland en daar je eigen anti raw eiland kopen, zonder internetverbinding.Miwer wrote:De overkill aan raw is de raw langzaam aan zijn eind aan het laten komen
Doei.
Walgelijk mannetje.Miwer wrote:hap hap hap
Zonde voor Lose your Mind, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Het aantal raw feestjes is echt absurd.