Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hele nacht te vinden in de Terror zonder shirt, tot vanavond!
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Wat een feest! M'n 25e verjaardag hier gevierd en het was een meer dan goed verjaardagscadeau :woot:

Stage was erg vet, veel beter dan vorig jaar. Erg gaaf met die led-schermen en het schip / de dj-booth dat het publiek in geschoven werd. Eigenlijk de hele avond op de main doorgebracht en tussendoor 2 of 3 rondjes gelopen langs alle stages.

Setjes waar ik me het meest op vermaakt:
Furyan / Neophyte, Mad Dog / Noize Suppressor, Evil Activities / Outblast ^^
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Positief verrast, sowieso was de terror line-up al dikke prima. De stage was precies goed: altijd genoeg ruimte, geluid prima en de temperatuur lag zelfs lager dan in de gangen + een bar in de terror :thumbup:

Beste setje was van The Destroyer met kort daarna Dr. Terror vs Hellseeker en Akira vs Drokz

Enige minpunt te benoemen was de drukte bij de kluisjes om 8
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
Ohja, en een ander negatief puntje: De mensen die gingen zeuren en grappig wouden doen (Fransen voornamelijk) tijdens het minuutje stilte. De MC bij de terror stond volgens mij op het punt om die Fransman een klap voor z'n bek te geven en ik denk niet dat iemand hem had tegengehouden. Er stond nota bene een DJ (die al gedraaid had) in de zaal er doorheen grappig te schreeuwen. Achter mij stond een jongen met een Belgische vlag te huilen, misschien wel een dierbare verloren. Hoe haal je het dan in botte kop om niet één minuutje stil te zijn ook al vind je het geforceerd.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Terrordrang wrote:De MC bij de terror stond volgens mij op het punt om die Fransman een klap voor z'n bek te geven en ik denk niet dat iemand hem had tegengehouden.
Dat het een Fransman is, is misschien nog wel 't trieste van alles. Denk dat hij er met de aanslagen in zijn land niet zo had bijgestaan, breng dan ook een beetje respect op als het in een ander land gebeurt.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Terrordrang wrote:Ohja, en een ander negatief puntje: De mensen die gingen zeuren en grappig wouden doen (Fransen voornamelijk) tijdens het minuutje stilte. De MC bij de terror stond volgens mij op het punt om die Fransman een klap voor z'n bek te geven en ik denk niet dat iemand hem had tegengehouden. Er stond nota bene een DJ (die al gedraaid had) in de zaal er doorheen grappig te schreeuwen. Achter mij stond een jongen met een Belgische vlag te huilen, misschien wel een dierbare verloren. Hoe haal je het dan in botte kop om niet één minuutje stil te zijn ook al vind je het geforceerd.
Goh, verrassend.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Idioot volk.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
[quote="Terrordrang"r stond nota bene een DJ (die al gedraaid had) in de zaal er doorheen grappig te schreeuwen.[/quote]
Ben ik toch wel benieuwd wie.
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
1 van de UKTM mannen
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Terrordrang wrote:1 van de UKTM mannen
Gelijk boycotten dus!
M
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2015
last seen Sep 2023
Mooi feestje gehad! Nu naast m'n DSLR ook m'n GoPro mee genomen :D

View on Facebook
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Live sets staan online! :)

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Wtf waren Bodyshock en Dyprax aan het doen :/ Hadden ze ruzie achter het deck ofzo, enorm slordig gemixt en zo snel mogelijk elkaars platen afkappen. Voor Bodyshock is echt de weg kwijt in deze set, wat een fouten zeg

Setje I:Gor is echt om te smullen :love: