Wat zijn dat voor vage gasten dan.. vraag je uit interesse wanneer een plaat uitkomt en dan zeggen dat ie volgende week een free release krijgt terwijl hij gewoon gereleased gaat worden
Toont ook weer lekker het niveau van de scene aan van tegenwoordig
Het is niet zo'n drama inderdaad, maar ik snap ergens wel wat Yowan bedoelt. Prima natuurlijk als een artiest wat ouwehoert naar z'n fans toe, maar als je een serieuze vraag stelt aan een artiest over zijn muziek, lijkt het me wel prettig als je serieus wordt genomen en gewoon een normaal antwoord krijgt. Met name de upcoming artiesten kunnen het vaak wel waarderen als je geïnteresseerd bent in hun muziek, dus een beetje vaag is het wel
yowan wrote:Wat zijn dat voor vage gasten dan.. vraag je uit interesse wanneer een plaat uitkomt en dan zeggen dat ie volgende week een free release krijgt terwijl hij gewoon gereleased gaat worden
Toont ook weer lekker het niveau van de scene aan van tegenwoordig
het was na het feest, hij schold me eerst uit en toen moest ik hem maar een pm sturen op fb.
dus gedaan en 1000x excuses voor zn gedrag hij bleek dus mega dronken te zijn.
jongen moet nog veel leren qua omgang en gedrag
laat hem een voorbeeld nemen aan o.a. dj thera en jason payne
@Rickzel, het zijn gewoon al die kleine dingen die nergens op slaan die voor ergernissen zorgen bij mij, daarnaast baal ik er idd van dat de scene verandert is maar dit is gewoon niet zo best, helemaal na dit;
djpatt wrote:
het was na het feest, hij schold me eerst uit en toen moest ik hem maar een pm sturen op fb.
dus gedaan en 1000x excuses voor zn gedrag hij bleek dus mega dronken te zijn.
jongen moet nog veel leren qua omgang en gedrag
laat hem een voorbeeld nemen aan o.a. dj thera en jason payne
Ja is ook niet alleen op jouw opmerking natuurlijk, las laatst ook al mensen die vonden dat "de hele scene verrot was" door een paar vocals van Requiem. Dat zijn echt van die vreemde emotionele statements.
Om het een beetje on-topic te houden, ik ben deze track eigenlijk al weer helemaal zat, was eerste paar keer nog wel leuk, maar ben nu wel weer een beetje klaar met die doffe kicks.
ok, om de zaak af te sluiten. zojuist excuses ontvangen van 1 van de mannen van rebelion.
respect
op fatality zullen we het nog samen bespreken en trakteert hij
dan nu maar focussen op de release datum