Rebelion heeft me tot op heden nog niet weten te overtuigen. Met name hun kicks vallen me altijd zwaar tegen, die zijn altijd ontzettend lelijk, zo ook bij deze remix weer. Ik kan er gewoon niet naar luisteren. De rest van de track is ook verre van interessant, standaard screech/anticlimax. Deze track heeft in mijn ogen wel degelijk potentie voor een interessante remix, maar Rebelion heeft dat niet waargemaakt. Jammer.
Duke schreef:
Ben ik trouwens de enige hier die zich stoort aan het feit dat ze Rebelion heten ipv Rebellion?
Dit heb ik ook ja
