Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Deetox & Delete

Track(s): Do Or Die (Rebelion Remix)

Sample/video:
https://www.facebook.com/Deetoxnl/posts/1018065871566589



Bron: Deetox FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gepingel klinkt wel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben heel benieuwd hoe deze zaterdag gaat klinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebelion toch wel lekker bezig, ook benieuwd naar zaterdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ging deze hard. Hoogtepuntje van haar set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 12:52 
 
Hardtraxxer

Seuw... Rebelion gaat lekker de laatste tijd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebelion lekker bezig, 'How It Goes' gaat live ook echt hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 18:48 
 

Snoeihard :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 03:56 
 
Hardtraxxer

Ik ben echt vol verbijstering snoeihard losgegaan op dit nummer zaterdag. Echt wtf. Zulke rare schelle kicks die toch hard zijn. Live top, maar op Qlimax geweldig! :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niks zo op het 1e gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 17:24 
 

MelvinFR schreef:
Doet me niks zo op het 1e gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
MelvinFR schreef:
Doet me niks zo op het 1e gehoor.

Dit. Hoewel ik Rebelion meestal wel tof vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
:bomb:


Wanneer ga je een naamswijziging aanvragen bij Jor-D? Wie zal het zijn, hardstylboy of toch Timothy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen verkeerd plaatje, maar ik hoor toch veel liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Goeie drive. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik trouwens de enige hier die zich stoort aan het feit dat ze Rebelion heten ipv Rebellion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
TBA-ID schreef:
:bomb:


Wanneer ga je een naamswijziging aanvragen bij Jor-D? Wie zal het zijn, hardstylboy of toch Timothy?


Gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 02:48 
 
Hardtraxxer


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks! :lol: Nee, dit doet me helemaal niks. Destijds op Qlimax ook de enige plaat tijdens de set van Deetox waar ik een klein beetje om moest lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 12:55 
 

BuzzLightyear schreef:
Nee, dit doet me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion heeft me tot op heden nog niet weten te overtuigen. Met name hun kicks vallen me altijd zwaar tegen, die zijn altijd ontzettend lelijk, zo ook bij deze remix weer. Ik kan er gewoon niet naar luisteren. De rest van de track is ook verre van interessant, standaard screech/anticlimax. Deze track heeft in mijn ogen wel degelijk potentie voor een interessante remix, maar Rebelion heeft dat niet waargemaakt. Jammer.

Duke schreef:
Ben ik trouwens de enige hier die zich stoort aan het feit dat ze Rebelion heten ipv Rebellion?

Dit heb ik ook ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks