Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track komt volgende week free uit.

Bron: gister 1 van de mannen van rebelion gesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 16:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Track komt volgende week free uit.

Bron: gister 1 van de mannen van rebelion gesproken

Dan heb je die behoorlijk verkeerd verstaan denk ik! Deze wordt officieel op TC gereleased

xd Net ook ff gecheckt met ze, maar ik hoor dus dat ze je succesvol getrolled hebben :lol: en mij nu dus ook :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
djpatt schreef:
Track komt volgende week free uit.

Bron: gister 1 van de mannen van rebelion gesproken

Dan heb je die behoorlijk verkeerd verstaan denk ik! Deze wordt officieel op TC gereleased

xd Net ook ff gecheckt met ze, maar ik hoor dus dat ze je succesvol getrolled hebben :lol: en mij nu dus ook :lol: :lol: :lol:



Vond het ook al zo raar pieter :thumbsup:
Zal hem wel even op zn flikker geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn dat voor vage gasten dan.. vraag je uit interesse wanneer een plaat uitkomt en dan zeggen dat ie volgende week een free release krijgt terwijl hij gewoon gereleased gaat worden :/

Toont ook weer lekker het niveau van de scene aan van tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom moet alles meteen zo breed uitgemeten worden, hoe vaak ik de laatste tijd al gelezen heb wat er allemaal mis is met "de scene" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is niet zo'n drama inderdaad, maar ik snap ergens wel wat Yowan bedoelt. :P Prima natuurlijk als een artiest wat ouwehoert naar z'n fans toe, maar als je een serieuze vraag stelt aan een artiest over zijn muziek, lijkt het me wel prettig als je serieus wordt genomen en gewoon een normaal antwoord krijgt. Met name de upcoming artiesten kunnen het vaak wel waarderen als je geïnteresseerd bent in hun muziek, dus een beetje vaag is het wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Wat zijn dat voor vage gasten dan.. vraag je uit interesse wanneer een plaat uitkomt en dan zeggen dat ie volgende week een free release krijgt terwijl hij gewoon gereleased gaat worden :/

Toont ook weer lekker het niveau van de scene aan van tegenwoordig



het was na het feest, hij schold me eerst uit en toen moest ik hem maar een pm sturen op fb.
dus gedaan en 1000x excuses voor zn gedrag hij bleek dus mega dronken te zijn.

jongen moet nog veel leren qua omgang en gedrag :)

laat hem een voorbeeld nemen aan o.a. dj thera en jason payne
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Rickzel, het zijn gewoon al die kleine dingen die nergens op slaan die voor ergernissen zorgen bij mij, daarnaast baal ik er idd van dat de scene verandert is maar dit is gewoon niet zo best, helemaal na dit;

djpatt schreef:
het was na het feest, hij schold me eerst uit en toen moest ik hem maar een pm sturen op fb.
dus gedaan en 1000x excuses voor zn gedrag hij bleek dus mega dronken te zijn.

jongen moet nog veel leren qua omgang en gedrag :)

laat hem een voorbeeld nemen aan o.a. dj thera en jason payne


Wat een houding als opkomend talent :lol: :lol:

achja ze maken op zich best wel leuke muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is ook niet alleen op jouw opmerking natuurlijk, las laatst ook al mensen die vonden dat "de hele scene verrot was" door een paar vocals van Requiem. Dat zijn echt van die vreemde emotionele statements. :P

Om het een beetje on-topic te houden, ik ben deze track eigenlijk al weer helemaal zat, was eerste paar keer nog wel leuk, maar ben nu wel weer een beetje klaar met die doffe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok, om de zaak af te sluiten. zojuist excuses ontvangen van 1 van de mannen van rebelion.
respect
op fatality zullen we het nog samen bespreken en trakteert hij :D
dan nu maar focussen op de release datum

case closed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan gebeuren, foutje moet kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 11:46 
 
Hardtraxx Newbie

nee deze plaat mist voor mij alles wat het orgineel wel heeft.
erg jammer dat dit op theracords gaat komen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad II schreef:
erg jammer dat dit op theracords gaat komen :thumbdown:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deetox & Delete - Do Or Die (Rebelion Remix) (THER17?)

Label: Theracords
WEB release: 22/06/2016

Tracks:
Deetox & Delete - Do Or Die (Rebelion Remix)

Samples:
https://www.facebook.com/officialrebeli ... 530720440/

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad II schreef:
nee deze plaat mist voor mij alles wat het orgineel wel heeft.
erg jammer dat dit op theracords gaat komen :thumbdown:

hoe kan je het nou weer jammer vinden dat een plaat ergens uitkomt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke plaat die zwaar overrated is.. Bijna geen interessante elementen meer overgebleven. Hoor 10x liever het origineel. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wacht nog wel even met verplaatsen tot er meer bekend is. Wellicht komt Alone hier ook bij? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 20:18 
 
Hardtraxxer

Komt samen uit met Alone! :love: https://www.facebook.com/Deetoxnl/posts ... 7562648752 (Zie eerste reactie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 20:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dan gaan we hier maar verder :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks