Hardtraxxer
114 posts member since 2008
last seen Aug 2010
Ik zou zeggen volg gewoon deze site een beetje. Bekijk de tracklists van de nieuwste setjes, beluister de nummers en gebruik de tracks die in je set passen.
Zo kom je op de hoogte van de recentere hardstyle, terwijl je me top 40's van een half jaar geleden sommige goede tracks hebt die eventueel al kapot zijn gedraaid of feesjes en dus misschien minder in de smaak kunnen vallen.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Hardstylez wrote:Ik zou zeggen volg gewoon deze site een beetje. Bekijk de tracklists van de nieuwste setjes, beluister de nummers en gebruik de tracks die in je set passen.
Zo kom je op de hoogte van de recentere hardstyle, terwijl je me top 40's van een half jaar geleden sommige goede tracks hebt die eventueel al kapot zijn gedraaid of feesjes en dus misschien minder in de smaak kunnen vallen.
Doe ik ook ^^ ben al een tijdje lid, persoonlijk hou ik meer van het rauwere werk vandaag dit topique

iin bedankt
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Dank jullie wel, misschien zou ik nog wel een paar HC klappers willen horen, gewoon om iets af te sluiten, alleen knallen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Voor hardcore draai je gewoon Bottoms Up, Rocking With The Best, still nr. 1 en fuck the titties, dat soort dingen.

Qua hardstyle ook gewoon de bekende scantraxx-nummertjes pakken. Headhunterz-plaatjes doen het sowieso altijd goed.