Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen volg gewoon deze site een beetje. Bekijk de tracklists van de nieuwste setjes, beluister de nummers en gebruik de tracks die in je set passen.
Zo kom je op de hoogte van de recentere hardstyle, terwijl je me top 40's van een half jaar geleden sommige goede tracks hebt die eventueel al kapot zijn gedraaid of feesjes en dus misschien minder in de smaak kunnen vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylez schreef:
Ik zou zeggen volg gewoon deze site een beetje. Bekijk de tracklists van de nieuwste setjes, beluister de nummers en gebruik de tracks die in je set passen.
Zo kom je op de hoogte van de recentere hardstyle, terwijl je me top 40's van een half jaar geleden sommige goede tracks hebt die eventueel al kapot zijn gedraaid of feesjes en dus misschien minder in de smaak kunnen vallen.

Doe ik ook ^^ ben al een tijdje lid, persoonlijk hou ik meer van het rauwere werk vandaag dit topique

iin bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank jullie wel, misschien zou ik nog wel een paar HC klappers willen horen, gewoon om iets af te sluiten, alleen knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor hardcore draai je gewoon Bottoms Up, Rocking With The Best, still nr. 1 en fuck the titties, dat soort dingen.

Qua hardstyle ook gewoon de bekende scantraxx-nummertjes pakken. Headhunterz-plaatjes doen het sowieso altijd goed.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen