Related topics
- View the latest post: Phrantic - Necromancer EP (DWX-298)
- View the latest post: E-Force – Necromancer (BLACK011)
- View the latest post: Necromancer - Qapital special 2019 Part 3
- View the latest post: Necromancer - Early hardstyle sessions #1
- View the latest post: Djpatt aka Necromancer - mix 36 (01-03-2011)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?
Hoewel ik het met je eens ben dat het geen typische hardstyle plaat is, zou ik ook niet weten waar Magnetron dit anders neer had moeten zetten. Dan heeft het toch wel het meeste weg van hardstyle.Maximum wrote:Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?
Verder vind ik het wel leuk klinken.
Past meer in de 'Hard dance' topics thuis lijkt mij. Of bij overige muziek. Het boeit verder ook geen reet hoor. Ik ben alleen echt fan van het oudere werk van Phrantic en met een titel als Necromancer had ik iets anders verwacht dan dit. 
Het luistert best lekker weg thuis en het klinkt best leuk, al is het niet een plaat die ik speciaal op zou zetten. Ik blijf het jammer vinden dat hij de ietwat hardere platen zoals Spells en Arise zeer waarschijnlijk niet meer zal gaan maken, die kon ik altijd goed waarderen... En inderdaad met een titel als Necromancer had ik ook stille hoop dat het een meer duistere track zou zijn in de trend van de hierboven genoemde platen.
Ik zou dit dus wel bij Hardstyle wegzetten, beetje onder de noemer Gimmie Love en Geck-o - Tribal Dance.bartjj wrote:Hoewel ik het met je eens ben dat het geen typische hardstyle plaat is, zou ik ook niet weten waar Magnetron dit anders neer had moeten zetten. Dan heeft het toch wel het meeste weg van hardstyle.Maximum wrote:Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?
Verder vind ik het wel leuk klinken.
Hele dikke plaat overigens! Zit een hele aparte drive in. Sowieso deze frisse kick sound vind ik echt tof!
Ja precies, Become One (Merge Mix) niet te vergeten!Awethority wrote:Het luistert best lekker weg thuis en het klinkt best leuk, al is het niet een plaat die ik speciaal op zou zetten. Ik blijf het jammer vinden dat hij de ietwat hardere platen zoals Spells en Arise zeer waarschijnlijk niet meer zal gaan maken, die kon ik altijd goed waarderen... En inderdaad met een titel als Necromancer had ik ook stille hoop dat het een meer duistere track zou zijn in de trend van de hierboven genoemde platen.
Staat Necromancer EP op de cover. Zullen dus nog tracks bij komen!
Excuus. Deze terug en dicht, maak ik nieuw topic aan