Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Tracks:
Phrantic - Necromancer

Samples:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?
Hardtraxxer
225 posts member since 2013
last seen Oct 2020
Maximum wrote:Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?
Hoewel ik het met je eens ben dat het geen typische hardstyle plaat is, zou ik ook niet weten waar Magnetron dit anders neer had moeten zetten. Dan heeft het toch wel het meeste weg van hardstyle.

Verder vind ik het wel leuk klinken. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Past meer in de 'Hard dance' topics thuis lijkt mij. Of bij overige muziek. Het boeit verder ook geen reet hoor. Ik ben alleen echt fan van het oudere werk van Phrantic en met een titel als Necromancer had ik iets anders verwacht dan dit. :P
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Het luistert best lekker weg thuis en het klinkt best leuk, al is het niet een plaat die ik speciaal op zou zetten. Ik blijf het jammer vinden dat hij de ietwat hardere platen zoals Spells en Arise zeer waarschijnlijk niet meer zal gaan maken, die kon ik altijd goed waarderen... En inderdaad met een titel als Necromancer had ik ook stille hoop dat het een meer duistere track zou zijn in de trend van de hierboven genoemde platen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
bartjj wrote:
Maximum wrote:Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?
Hoewel ik het met je eens ben dat het geen typische hardstyle plaat is, zou ik ook niet weten waar Magnetron dit anders neer had moeten zetten. Dan heeft het toch wel het meeste weg van hardstyle.

Verder vind ik het wel leuk klinken. :)
Ik zou dit dus wel bij Hardstyle wegzetten, beetje onder de noemer Gimmie Love en Geck-o - Tribal Dance.

Hele dikke plaat overigens! Zit een hele aparte drive in. Sowieso deze frisse kick sound vind ik echt tof!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Awethority wrote:Het luistert best lekker weg thuis en het klinkt best leuk, al is het niet een plaat die ik speciaal op zou zetten. Ik blijf het jammer vinden dat hij de ietwat hardere platen zoals Spells en Arise zeer waarschijnlijk niet meer zal gaan maken, die kon ik altijd goed waarderen... En inderdaad met een titel als Necromancer had ik ook stille hoop dat het een meer duistere track zou zijn in de trend van de hierboven genoemde platen.
Ja precies, Become One (Merge Mix) niet te vergeten! :love:
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Staat Necromancer EP op de cover. Zullen dus nog tracks bij komen!
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Excuus. Deze terug en dicht, maak ik nieuw topic aan :P