KSwoosh wrote:heb em helemaal afgeluisterd, en het was een heeeerlijk setjetop werk
maar bedankt voor je reactie
KSwoosh wrote:heb em helemaal afgeluisterd, en het was een heeeerlijk setjetop werk
thanks robert, phineas ans ferb hebben het eigenlijk gefixtroberttt wrote:Nou heb hem ook geluisterd. Ten eerste: Respect voor jouHad nooit verwacht dat een vogelbekdier kon mixen
En het setje was ook goed.
![]()
Good job perry
maaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!djpatt wrote:thanks robert, phineas ans ferb hebben het eigenlijk gefixtroberttt wrote:Nou heb hem ook geluisterd. Ten eerste: Respect voor jouHad nooit verwacht dat een vogelbekdier kon mixen
En het setje was ook goed.
![]()
Good job perry
ok thxGangsterdwerg wrote:Ben m nu aan t luistere DJ Patt! Reactie volgt straks wel een keer
Edit: Tracklist was best vet alleen het mixen ging her en der niet lekker. Bij sommige overgangen kwamen je maten niet uit. (Bij Feel The Rhythm en Voices volgens mij ook). En een aantal mixen liepen er ook nét de hele tijd langs. Verder over het algemeen wel redelijk gemixt
haha is ook niet egt een track die egt compleet is, puur voor de grapKSwoosh wrote:luister em nu weer, en ik moet zeggen dat ik die voergang van wtf naar epic toch niet erg lekker vind klinken
Gatverdame, hou die mixjes aub voor je!djpatt wrote:haha is ook niet egt een track die egt compleet is, puur voor de grapKSwoosh wrote:luister em nu weer, en ik moet zeggen dat ik die voergang van wtf naar epic toch niet erg lekker vind klinken
maar dan mag de overgang wel goed zijn.
zal ik dan maar weer een nieuw mixje maken soon ??
deze mix heeft met muziek te maken niet met wat jij in je gezicht wilMaximum wrote:Gatverdame, hou die mixjes aub voor je!djpatt wrote:haha is ook niet egt een track die egt compleet is, puur voor de grapKSwoosh wrote:luister em nu weer, en ik moet zeggen dat ik die voergang van wtf naar epic toch niet erg lekker vind klinken
maar dan mag de overgang wel goed zijn.
zal ik dan maar weer een nieuw mixje maken soon ??