Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 11:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tracks:
Phrantic - Necromancer

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?

Hoewel ik het met je eens ben dat het geen typische hardstyle plaat is, zou ik ook niet weten waar Magnetron dit anders neer had moeten zetten. Dan heeft het toch wel het meeste weg van hardstyle.

Verder vind ik het wel leuk klinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Past meer in de 'Hard dance' topics thuis lijkt mij. Of bij overige muziek. Het boeit verder ook geen reet hoor. Ik ben alleen echt fan van het oudere werk van Phrantic en met een titel als Necromancer had ik iets anders verwacht dan dit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het luistert best lekker weg thuis en het klinkt best leuk, al is het niet een plaat die ik speciaal op zou zetten. Ik blijf het jammer vinden dat hij de ietwat hardere platen zoals Spells en Arise zeer waarschijnlijk niet meer zal gaan maken, die kon ik altijd goed waarderen... En inderdaad met een titel als Necromancer had ik ook stille hoop dat het een meer duistere track zou zijn in de trend van de hierboven genoemde platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bartjj schreef:
Maximum schreef:
Waarom post je dit hier? Dit is toch geen Hardstyle?

Hoewel ik het met je eens ben dat het geen typische hardstyle plaat is, zou ik ook niet weten waar Magnetron dit anders neer had moeten zetten. Dan heeft het toch wel het meeste weg van hardstyle.

Verder vind ik het wel leuk klinken. :)

Ik zou dit dus wel bij Hardstyle wegzetten, beetje onder de noemer Gimmie Love en Geck-o - Tribal Dance.

Hele dikke plaat overigens! Zit een hele aparte drive in. Sowieso deze frisse kick sound vind ik echt tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Het luistert best lekker weg thuis en het klinkt best leuk, al is het niet een plaat die ik speciaal op zou zetten. Ik blijf het jammer vinden dat hij de ietwat hardere platen zoals Spells en Arise zeer waarschijnlijk niet meer zal gaan maken, die kon ik altijd goed waarderen... En inderdaad met een titel als Necromancer had ik ook stille hoop dat het een meer duistere track zou zijn in de trend van de hierboven genoemde platen.

Ja precies, Become One (Merge Mix) niet te vergeten! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat Necromancer EP op de cover. Zullen dus nog tracks bij komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 21:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Excuus. Deze terug en dicht, maak ik nieuw topic aan :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks