Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zaterdag 24 november 2012
22:00 - 08:00
Crystal Venue indoor
Culemborg



Early bird: € 17 ,50 150 tickets, tot 31 oktober 2012
Voorverkoop: € 24 ,95
VIP: € 37 ,50
Deurverkoop: € 35 ,-

Genres
darkcore, early hardcore, frenchcore, hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror

Tickets
Verkrijgbaar bij Paylogic

Minimumleeftijd: 16

Line-up:

Area 1: Hardcore Bitch
Alien-T
Amnesys
Bartoch
Bass-D
Dione
E-noid
Juanma
Negative-A
Noize Suppressor
Paul Elstak
Raoul - D.K.C.
Scott Marten
Tieum
MC: Renegate

Area 2: Industrial-Frenchcore Bitch
Ak-Industry
Bryan Fury
Cardiak
DAM Live
Dr Peacock Live
D-Tox
Lowroller
Nekrolog1k Live
Sandy Warez
s'Aphira
The Braindrillerz Live
Tymon

Area 3: Terror-Speedcore Bitch
Dr. Terror Live
Hate Division
Hellseeker Live
Junkie Kut Live
Little terror man
Noisekick Live
Noizefucker
Paranoizer
Prince ov Darkness Live
RDZ
The Vizitor
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die hier naartoe gaan? Ik waarschijnlijk wel.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:32 
 

ga liever naar qlimax
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
ga liever naar qlimax

Dat valt nog te bezien of Qlimax dan is. Als Vitesse de groepsfase van de Europa League bereikt, kan het maar zo zijn dat het die donderdag 22 november thuis moet spelen. En de 2 weken ervoor moet Vitesse ook al thuis spelen.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
kaboem schreef:
ga liever naar qlimax

Dat valt nog te bezien of Qlimax dan is. Als Vitesse de groepsfase van de Europa League bereikt, kan het maar zo zijn dat het die donderdag 22 november thuis moet spelen. En de 2 weken ervoor moet Vitesse ook al thuis spelen.

Dus zou het misschien 18 november zijn?
Bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Chukkels schreef:
kaboem schreef:
ga liever naar qlimax

Dat valt nog te bezien of Qlimax dan is. Als Vitesse de groepsfase van de Europa League bereikt, kan het maar zo zijn dat het die donderdag 22 november thuis moet spelen. En de 2 weken ervoor moet Vitesse ook al thuis spelen.

Dus zou het misschien 18 november zijn?

Nee, 17 november moet Vitesse thuis spelen. 10 november ook.
Bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer mensen die hier naartoe gaan?

Ik ga in ieder geval 99% zeker hier naartoe, heb vervoer, heb mensen die meegaan, badmintonwedstrijd de volgende dag heb ik al vervanging voor :)
Bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up:

Area 1: Hardcore Bitch
Alien-T
Amnesys
Bartoch
Bass-D
Dione
E-noid
Juanma
Negative-A
Noize Suppressor
Paul Elstak
Raoul - D.K.C.
Scott Marten
Tieum
MC: Renegate

Area 2: Industrial-Frenchcore Bitch
Ak-Industry
Bryan Fury
Cardiak
DAM Live
Dr Peacock Live
D-Tox
Lowroller
Nekrolog1k Live
Sandy Warez
s'Aphira
The Braindrillerz Live
Tymon

Area 3: Terror-Speedcore Bitch
Dr. Terror Live
Hate Division
Hellseeker Live
Junkie Kut Live
Little terror man
Noisekick Live
Noizefucker
Paranoizer
Passenger of Shit Live
Prince ov Darkness Live
RDZ
The Vizitor


Teeering :surrender:
Bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat word (voor zover de TT dit toelaat) naar:

Hellseeker Live
Junkie Kut Live
Noisekick Live
Noizefucker
Paranoizer
Passenger of Shit Live
Prince ov Darkness Live

Tymon
Nekrolog1k Live
Ak-Industry
Bryan Fury

Tieum
Negative-A
E-noid
Amnesys
Bartoch
Bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Dat is een godverdorie zieke line up.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk t wel :P
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga nog liever dood
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik ga nog liever dood

Zitten toch wel een paar leuke tussen... :) :$
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:44 
 

Jurheinen schreef:
Ik ga nog liever dood



een paar ja. walgelijke speedcore enzo bah
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:49 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Jurheinen schreef:
Ik ga nog liever dood



een paar ja. walgelijke speedcore enzo bah

Waarom reageer je altijd zo provocerend als het teror, speedcore of iets wat je niet leuk vindt betreft?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 19:58 
 

Strep schreef:
kaboem schreef:
Jurheinen schreef:
Ik ga nog liever dood



een paar ja. walgelijke speedcore enzo bah

Waarom reageer je altijd zo provocerend als het teror, speedcore of iets wat je niet leuk vindt betreft?


Omdat ik van provoceren hou. Plus ik vind dat duidelijk grafmuziek en op het internet mag ik zeggen wat ik kut vind
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha wow..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:17 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Strep schreef:
kaboem schreef:


een paar ja. walgelijke speedcore enzo bah

Waarom reageer je altijd zo provocerend als het teror, speedcore of iets wat je niet leuk vindt betreft?


Omdat ik van provoceren hou. Plus ik vind dat duidelijk grafmuziek en op het internet mag ik zeggen wat ik kut vind

Prima. Maar vind je het dan niet hopeloos hypocriet om te janken als iemand een van jouw favoriete industrial artiesten oid afkraakt?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:19 
 

Nee hoor, ik zeg toch niet dat jij niet mag janken ? Ik zeg alleen dat speedcore troep is
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Nog meer mensen die hier naartoe gaan?

Ik ga in ieder geval 99% zeker hier naartoe, heb vervoer, heb mensen die meegaan, badmintonwedstrijd de volgende dag heb ik al vervanging voor :)


Speel badmintonwedstrijdje tegen mij dan :P
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:

Omdat ik van provoceren hou. Plus ik vind dat duidelijk grafmuziek en op het internet mag ik zeggen wat ik kut vind

Op het internet mag je gotverdomme alles.

Als je dit tegen mij zou zeggen op een feestje, dan zouden we zeker even huis gaan houden bij menig gebit jonge.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:59 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Nee hoor, ik zeg toch niet dat jij niet mag janken ? Ik zeg alleen dat speedcore troep is

Ik snap niet waarom dat moet met "troep", "teringherrie" of "schijtmuziek" ofzo, ipv gewoon normaal te uiten wat je vindt.. Maar ach, wat je zelf wilt he.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
kaboem schreef:
Nee hoor, ik zeg toch niet dat jij niet mag janken ? Ik zeg alleen dat speedcore troep is

Ik snap niet waarom dat moet met "troep", "teringherrie" of "schijtmuziek" ofzo, ipv gewoon normaal te uiten wat je vindt.. Maar ach, wat je zelf wilt he.

Omdat het kan!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 09:13 
 
Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Strep schreef:
kaboem schreef:
Nee hoor, ik zeg toch niet dat jij niet mag janken ? Ik zeg alleen dat speedcore troep is

Ik snap niet waarom dat moet met "troep", "teringherrie" of "schijtmuziek" ofzo, ipv gewoon normaal te uiten wat je vindt.. Maar ach, wat je zelf wilt he.

Omdat het kan!

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 09:25 
 

Ik houd mij gewoon in :$
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten