Wat een agressie.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: REBiRTH Festival 2027 - A Neverending Story (9 t/m 11 april 2027, Raamse Akkers, Haaren)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
Moderators
-
B
Ik wilde nog even vermelden dat Bob een baas is omdat hij z'n set met Cats, Jets and Breaks begon.
-
K
Paultheone wrote:Cats, Jets and Breaks
-
K
Dubbel
Scantraxx Aftermovie.
View on YouTube
Valt wel enorm op dat het podium zo min mogelijk word getoond, ik hoop echt dat ze het stagedesign komend jaar wel degelijk een goed budget geven want een podium zoals dit kan kwa grootte van dit evenement echt niet. 9 area's en dan lijkt het net of ze gewoon wat spullen bij mekaar hebben geraakt en bekeken wat er leuk was om te maken en wat ze konden beunen.
Trouwens, is het een nieuwe track als 2e (en laatste) in de aftermovie?
Edit is wel redelijk gelukt volgens mij, niet echt fouten maar ook geen bijzondere edit.
View on YouTube
Valt wel enorm op dat het podium zo min mogelijk word getoond, ik hoop echt dat ze het stagedesign komend jaar wel degelijk een goed budget geven want een podium zoals dit kan kwa grootte van dit evenement echt niet. 9 area's en dan lijkt het net of ze gewoon wat spullen bij mekaar hebben geraakt en bekeken wat er leuk was om te maken en wat ze konden beunen.
Trouwens, is het een nieuwe track als 2e (en laatste) in de aftermovie?
Edit is wel redelijk gelukt volgens mij, niet echt fouten maar ook geen bijzondere edit.
ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt, voor het 2e stukje, maarSAIN7 wrote: Trouwens, is het een nieuwe track als 2e (en laatste) in de aftermovie?
Tracklist:
Atmozfears & Devin Wild - Nature's Gasp
Ran-D & Digital Punk - Survivors (E-Force remix)
Dat is gewoon de climax van de E-Force remix van SurvivorsSAIN7 wrote: Trouwens, is het een nieuwe track als 2e (en laatste) in de aftermovie?
Heb je hem weer...SAIN7 wrote: Valt wel enorm op dat het podium zo min mogelijk word getoond, ik hoop echt dat ze het stagedesign komend jaar wel degelijk een goed budget geven want een podium zoals dit kan kwa grootte van dit evenement echt niet. 9 area's en dan lijkt het net of ze gewoon wat spullen bij mekaar hebben geraakt en bekeken wat er leuk was om te maken en wat ze konden beunen.![]()