Wie maakt het Anthem van InQontrol?

Wildstylez
34
20%
D-Block & S-te-Fan
5
3%
Brennan Heart
7
4%
Headhunterz
6
4%
Frontliner
68
40%
AVIO
8
5%
B-Front
13
8%
Ran-D
6
4%
Alpha²
16
9%
Anders.. (Zet in reacties)
6
4%

Total votes: 169

Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik zag 't ook al. Waarsch iemand die 't gewoon echt geloofde. Had was ook zo'n mooi persbericht

:lol:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een geleuter over hoe duister een anthem moet zijn bij een feest. Wat maakt dat nou uit , je hoort hem op het feest één keer voorbij komen, als je hem daarna luistert staat dat toch helemaal los van het feest, dan is het gwn een track waar "anthem" achter staat. Ik bedoel maar, ohnee de anthem is niet duister genoeg, nu gaat het feest echt tegen slagen. NIET dus :/
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dan beleef jij het waarschijnlijk wat anders dan de rest. Voor mij staan anthem en feest heel erg dicht bij elkaar en een anthem draagt ook voor een groot deel bij aan de beleving van een feest voor mij.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
dawasiknie wrote:Dan beleef jij het waarschijnlijk wat anders dan de rest. Voor mij staan anthem en feest heel erg dicht bij elkaar en een anthem draagt ook voor een groot deel bij aan de beleving van een feest voor mij.
:yes:
Hardtraxxer
150 posts member since 2009
last seen Jun 2011
dawasiknie wrote:Dan beleef jij het waarschijnlijk wat anders dan de rest. Voor mij staan anthem en feest heel erg dicht bij elkaar en een anthem draagt ook voor een groot deel bij aan de beleving van een feest voor mij.
ik snap wel wat hij bedoelt te zeggen hoor.
ok een anthem is zeker veelzeggend over een feest.
maar het anthem van hardbass dit jaar vond ik ook niet zo geweldig maar het feest was gewoon de bom :love:
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
DoubleDutch wrote:Wat een geleuter over hoe duister een anthem moet zijn bij een feest. Wat maakt dat nou uit , je hoort hem op het feest één keer voorbij komen, als je hem daarna luistert staat dat toch helemaal los van het feest, dan is het gwn een track waar "anthem" achter staat. Ik bedoel maar, ohnee de anthem is niet duister genoeg, nu gaat het feest echt tegen slagen. NIET dus :/
Zwart/wit gedachte van een kleuter
Tuurlijk maakt het wel uit, het maakt toch voor een gedeelte de sfeer. Als het anthem niet goed is, is niet gelijk het hele feest verpest nee. Maar het is wel erg zonde, omdat het zo'n mooie gelegenheid is om een sfeerklapper te maken
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
B-frontliner
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
ben toch bijna zeker dat Frontliner het doet, je ziet duidelijk dat hij die mysterieuze voorman is in dat filmpje op de site.
en dat is maar goed ook :yes:
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2009
last seen Aug 2011

Zatox @ In Qontrol 2007, RAI, Amsterdam (NL)
Track: Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix)

daar heb je overload
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Anthem mag ook wel een keer komen..
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
idd, opschieten met die handel :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Edwinn wrote:Anthem mag ook wel een keer komen..
Er kan een rede zijn. Frontliner had een gecrashte PC, misschien dat het daar aan ligt? Dan zou je dus Frontliner hiervoor kunnen rekenen. Hij maakt een anthem, maar kan voor IQ of Bassleader zijn.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Mag nu wel is komen, ben heeeel benieuwd namelijk!
Hardtraxx Beheerder
6131 posts member since 2008
last seen 10 minutes ago
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jah, dus dit topic kan nu wel dicht. :) Tof dat hij het maakt.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Leuk ook dat ik het van af het begin al dacht xD
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Image