Geen verkeerde track, Leuk voor Dark Pact,
maar zal hem niet vaak opzetten ben ik bang voor
maar zal hem niet vaak opzetten ben ik bang voor
Kan je mij vertellen wat je hier dan zo vet aan vind?Rickzel wrote:Heel erg vetDark Pact heeft inmiddels al een hele rits met vette releases op z'n naam staan.
Nou ik persoonlijk vind die kick nog altijd behoorlijk lekker (ook al gebruikt bijna elke raw producer een vergelijkbare)ErikZ wrote:Kan je mij vertellen wat je hier dan zo vet aan vind?Rickzel wrote:Heel erg vetDark Pact heeft inmiddels al een hele rits met vette releases op z'n naam staan.
Zelf is het niet mijn plaat omdat het heel zwaar aanvoelt, de kick ligt ver op de achtergrond en het lijkt wel of hij wordt weggedrukt door de andere geluiden. Geen Q-Base elementen is sowieso+ het geeft mijn echt 0 anthem gevoel
Dit, het doet mij eigenlijk helemaal niks.wootum wrote:Doe me eigenlijk vrij weinig. Kick is op zich wel fijn, maarja iedereen gebruikt dit soort kicks tegenwoordig. Melodie is aardig maar blijft niet hangen. Nummer onderscheidt zich nergens in. Dat switchen tussen melodie en screech in de tweede climax ben ik ook allang beu.